GP BELGIO F1/2015

Όταν οι κάμερες έπιασαν τον Pastor Maldonado να κινείται αργά στην έξοδο της Eau Rouge, χωρίς το μονοθέσιό του να έχει κάποια εμφανή βλάβη, φάνηκε πως η E23 είχε προδώσει με κάποιον τρόπο τον Βενεζουελάνο πιλότο, χωρίς να φταίει ο ίδιος. Στην πραγματικότητα, όμως, ο “Αιδεσιμότατος” προκάλεσε μόνος του την ζημιά στο σύστημα ελέγχου του συμπλέκτη, από το άγαρμπο πέρασμά του εκεί, στον πρώτο γύρο.

Η εγκατάλειψη του Maldonado προήλθε από τον ίδιο. Είχε μια τεράστια έξοδο στην Eau Rouge. Αυτό κατέστρεψε το σύστημα ελέγχου του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα οι βαλβίδες να καταστραφεί και ο συμπλέκτης του να κλειδώσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω (στα pits).

Αυτά τα ήταν τα λόγια του Alan Permane, υπεύθυνου εργασιών πίστας της Lotus. Όπως είχαμε αναφέρει και πριν την εκκίνηση του αγώνα στο Βέλγιο, τα μονοθέσια της ομάδας κατασχέθηκαν μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, εξαιτίας της διαμάχης με τον Charles Pic. Η ομάδα αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, με τον Permane να περιμένει με ανοικτές αγκάλες μια πρόταση από την Renault, που θα μετατρέψει τη Lotus, ξανά, στην εργοστασιακή ομάδα των Γάλλων.

Είχαμε μια πολύ, πολύ δύσκολη χρονιά. Αυτή είναι η χειρότερη σεζόν που είχαμε ποτέ οικονομικά, ψάχνοντας παντού για κομμάτια, και το να έχουμε τα αυτοκίνητα στην πίστα αποτελεί τεράστια προσπάθεια κάθε εβδομάδα. Έτσι, το να τερματίσουμε στο βάθρο, είναι απλά απίστευτο.

Alan Permane

Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς, ειδικά η Παρασκευή με όλα αυτά τα οικονομικά προβλήματα που ξέρετε, και το να είμαστε σε θέση να τα αφήσουμε πίσω μας και να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας στην πίστα, ήταν απίστευτο.

Η ομάδα είναι πολύ ενθουσιασμένοι γι ‘αυτό (σ.σ. την πιθανή εξαγορά από την Renault). Εμείς, προφανώς και θα τους καλωσορίσουμε πίσω με ανοιχτές αγκάλες. Έχουμε μια εξαιρετική σχέση και συνεργασία με την Mercedes, αλλά το να γίνουμε εργοστασιακή ομάδα και πάλι, θα ήταν φανταστικό.

Στη συνέχεια, μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό που έχουμε τώρα, να χτίσουμε πάνω στο σασί που έχουμε φέτος και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να μιμηθούμε ό,τι κάναμε με τη Renault το 2005 και το 2006. Αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε.

Η Renault δεν βιάζετε να πάρει αποφάσεις για την ώρα, εξετάζοντας παράλληλα και τις Toro Rosso-Force India σε περίπτωση που επιστρέψει στην Formula 1 ως ομάδα.

[Πηγές: Lotus F1 Team, SkySports]