newego_LARGE_t_77761_128571


H PSA είναι από τα group  μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, που διαθέτει στο οπλοστάσιο της υβριδικό σύνολο πετρελιοκινητήρα, συνδυασμένο με ηλεκτροκινητήρα.

Κι όμως, αν λάβουμε υπόψη τα λεγόμενα του CEO της Peugeot, Maxime Picat, οι Γάλλοι πρόκειται να εγκαταλείψουν αυτό το setup, που παρουσιάστηκε πριν περίπου 5 χρόνια, όταν η Peugeot ήταν η πρώτη εταιρία που τοποθέτησε diesel υβριδικό κινητήριο σύνολο στο 3008, για να ακολουθήσει το 508.

hybride-4-une-nouvelle-ere-motorisation-04

Το υψηλόβαθμο στέλεχος δικαιολόγησε την παραπάνω απόφαση, λέγοντας ότι θέλουν να πωλούν κινητήρες που έχουν παγκόσμια απήχηση, με τη   λύση να μην είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη, ώστε να συνεχιστεί η παραγωγή της, καθώς μάλλον δεν προσφέρει την απαραίτητη οικονομία καυσίμου.

Ο Picat δεν έδωσε κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα σταματήσουν αυτή τη τεχνολογία, αλλά ήταν σίγουρος ότι το νέο 508 δεν θα διαθέτει τέτοια επιλογή. Αυτό με οδηγεί στο σενάριο ότι μετά το 2017 η HYbrid4 τεχνολογία θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Ίσως είναι άλλη μια επαναστατική τεχνολογία, μαζί με το Hybrid Air, που δεν θα έχει ευτυχή κατάληξη.