Η ημέρα της κρίσης για το αφεντικό της Volkswagen έφτασε

Σχετικά άρθρα

Martin Winterkorn

Μέσα σε μόλις δύο ημέρες, χάθηκαν 30 δισ. αξίας της Volkswagen σε κεφαλαιοποίηση, με την μετοχή της σήμερα να δείχνει να σταθεροποιείται στα 105-108 ευρώ, μετά την φρενήρη ελεύθερη πτώση των δύο περασμένων ημερών. Ο Διευθύνων σύμβουλος της, Martin Winterkorn με χθεσινή του δήλωση ζήτησε συγνώμη για τους μεθόδους χειραγώγησης της εταιρίας του, σχετικά με το σκάνδαλο μεγατόνων της VW που αφορά το παράνομο λογισμικό που μειώνει τις εκπομπές ρύπων μόνο όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό επίσημες δοκιμές.

Το εν λόγω λογισμικό βρίσκεται εγκατεστημένο σε 11 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως και ο Winterkorn σήμερα θα δώσει εξηγήσεις στο εποπτικό συμβούλιο του VW Group. Το αν ο ίδιος ο Winterkorn γνώριζε για την απάτη δεν το ξέρεις κανείς, αλλά η θέση στην οποία έχει περιέλθει τόσο η VW όσο και ο Winterkorn είναι πολύ δύσκολοι. Με Ευρωπαίους πολιτικούς να τονίζουν πως πρέπει να γίνει έρευνα στα πετρελαιοκίνητα οχήματα της Volkswagen και με τις αρχές των Η.Π.Α να έχουν ξεκινήσει ποινική έρευνα, ίσως οι μέτοχοι του VW Group, απολύσουν ή οδηγήσουν σε παραίτηση τον 68-χρονο Winterkorn.

Οι μεγαλύτεροι μέτοχοι του VW Group είναι η Porsche SE Holding που κατέχει το 50,7% των μετοχών, το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας που έχει το 20%, και η Κρατική Επενδυτική εταιρία του Κατάρ με ποσοστό 17%. Η συνάντηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα το απόγευμα, οπότε λογικά το βράδυ θα γνωρίζουμε για το αν ο Winterkorn θα διατηρήσει τη θέση του ή θα αποχωρήσει από το τιμόνι του Γερμανικού Κολοσσού.

Ανανέωση: Επίσημο πλέον ο Winterkorn αποτελεί παρελθόν από την θέση του CEO της VW.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.

Πηγήbloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr