RBR


Μία ομάδα που έχει κατακτήσει τέσσερα πρωταθλήματα και μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν δε θέλει να αποχωρήσει από τη Formula 1. Κι όμως, το ενδεχόμενο αυτό είναι ορατό για τη Red Bull, και ο λόγος δεν είναι άλλος από τους κινητήρες. Οι πρώην Πρωταθλητές δεν χειρίστηκαν -κατά τη γνώμη μου- σωστά το θέμα και, αφού πήραν το όχι της Mercedes, μετά στράφηκαν στη Ferrari, η οποία λέει και αυτή όχι, εκτός κι αν γίνει ανατροπή της τελευταίας στιγμής, αν και αυτό δε είναι πολύ πιθανό.

Από την αρχή της σεζόν, οι σχέσεις της ομάδας του Milton Keynes με τη Renault γινόταν όλο και χειρότερες λόγω της έλλειψης απόδοσης και ανταγωνιστικότητας του Energy F1-2015, με τους Γάλλους να επιδιώκουν εξαγορά της Lotus, και δεν είναι καθόλου απίθανο να το πετύχουν. Μάλλον τώρα, όμως, η RBR έχει την ανάγκη της Renault για να μείνει στη Formula 1 και ο επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner, αρνείται να αποκλείσει οτιδήποτε.

Τίποτα δεν έχει τελειώσει επίσημα με τη Renault (το συμβόλαιό τους λήγει στα τέλη του 2016). Είναι δύσκολο να φανταστούμε, αλλά αυτή είναι η Formula 1 και τίποτα δεν αποκλείεται. Τα πάντα είναι ανοιχτά. Στο τέλος της ημέρας, τίποτα δεν έχει λυθεί. Δουλεύουμε πάνω σε διαφορετικά σενάρια. Ο Bernie συμμετέχει πολύ ενεργά για να βρει μία λύση. Το χρειαζόμαστε.

Η ομάδα είναι πολύ καλή για να μην είναι στη Formula 1 και προφανώς υπάρχει το προσωπικό που εξαρτάται από την απόφαση αυτή. Έτσι είναι σημαντικό να βρούμε λύση. Ακόμα περιμένουμε για να δούμε ποια είναι τα σχέδια της Renault για το μέλλον: θα αγοράσουν τη Lotus; Θα σταματήσουν; Όλα είναι στον αέρα.

Αυτό που δεν βλέπετε είναι ό,τι γίνεται στα παρασκήνια και τη δέσμευση που υπάρχει στο να κάνουμε αυτό το power unit να δουλέψει. Η προτεραιότητά μου είναι να δω τη Red Bull στη Formula 1 την επόμενη σεζόν. Θέλω να δω τα μονοθέσια με τους οδηγούς μας στο grid, και αυτό σημαίνει ότι μιλάμε με όποιον μπορούμε για να είμαστε εκεί του χρόνου.

Christian Horner

Ο ιδιοκτήτης της Red Bull, Dietrich Mateschitz, δεν είναι καθόλου ικανοποιημένος όταν βλέπει την ομάδα-εταιρεία του σε αυτή την κατάσταση, ορίζοντας χρονικό όριο τα τέλη αυτού του μήνα για την εύρεση λύσης. Ο Horner λέει πως είναι λογικό να ανησυχεί, ενώ ο ίδιος προσπαθεί να του δώσει την καλύτερη δυνατή πρόταση.

Αυτό που προσπαθώ είναι να του δώσω μερικές καλές επιλογές για να πάρει την απόφαση. Αλλά, είναι παθιασμένος για την ομάδα. Η Red Bull έχει επενδύσει περισσότερα από κάθε άλλη εταιρεία τα τελευταία 10 χρόνια στη Formula 1. Νοιάζεται για το προσωπικό, για το μέλλον της εταιρείας και είναι στη Formula 1 για περίπου 20 χρόνια τώρα: πρώτα ως χορηγός και στη συνέχεια ως ιδιοκτήτης ομάδας. Θέλει να μας βλέπει ανταγωνιστικούς κι ελπίζουμε πως θα καταλήξουμε σε κάποια πράγματα που θα μας επιτρέψουν να το κάνουμε.

Από πολλές απόψεις, είμαστε ένα θύμα της δικιάς μας επιτυχίας και μπορείτε να καταλάβετε τον φόβο που θα νιώθουν άλλοι κατασκευαστές στο ενδεχόμενο να μας δίνουν τους κινητήρες τους. Όμως, θα βρούμε μία λύση, ελπίζοντας πως ότι θα πετύχουμε κάτι που θα μας δώσει την ευκαιρία να παλεύουμε για νίκες στο μέλλον.