Honda F1

Κοντά στο καλύτερό της φετινό αποτέλεσμα ήταν η McLaren στο Αμερικανικό Grand Prix. Ο νέος κινητήρας δεν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο σε αυτό, καθώς, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Fernando Alonso ο Spec 4 είναι μόλις 1 δέκατο ταχύτερος συγκριτικά με τον Spec 3. Αυτό που απασχόλησε, όμως, περισσότερο τη βρετανική ομάδα και τον Ιάπωνα κατασκευαστή ήταν ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά, που είχε σαν αποτέλεσμα να ρίξει τον Ferni στην 11 θέση, αφού έχασε 30 δευτερόλεπτα μέσα σε δύο γύρους.

Το πρόβλημα είναι κάτι γνώριμο και η οριστική (;) του λύση δεν αναμένεται να έρθει πριν από το 2016. Ο χτύπημα -για ακόμα μια φορά- της αξιοπιστίας ίσως αναγκάσει τον Jenson Button να περιμένει για να χρησιμοποιήσει και αυτός τον Spec 4 κινητήρα. Τα αρχικά σχέδια μιλούσαν για το επόμενο Grand Prix στο Μεξικό αυτό το Σαββατοκύριακο, ωστόσο αυτό μόνο σίγουρο δε θα πρέπει να θεωρείται, με τον επί κεφαλής της McLaren, Eric Boullier, να λέει:

Ο Fernando έχασε δύναμη, αλλά δεν ξέρουμε ακόμα γιατί ακριβώς έγινε αυτό. Καταλαβαίνουμε ότι ήταν ένα πρόβλημα, με κάποιους αισθητήρες ίσως, έτσι έπρεπε να του πούμε να αναπρογραμματίσει διαφορετικά το αυτοκίνητο, μα η ζημιά είχε γίνει. Θα πρέπει να ερευνήσουμε τον κινητήρα προτού αποφασίσουμε (αν θα τον βάλουμε στον Button). Επειδή, χρειαζόμαστε έναν κινητήρα που να διαρκεί περισσότερο από αυτό.

Η απόφαση θα υπάρξει μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ η άγνοια που υπάρχει στη McLaren αφορά και τα νέα εξαρτήματα που ίσως να χρειαστεί ο Alonso. Βλέπεις η ζημιά που έγινε ενδέχεται να απαιτήσει κάποιο νέο στοιχείο του power unit, κάτι που θα αποφέρει νέες ποινές στον Ισπανό.