Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_04

Η Nissan με το Qashqai έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, χτίζοντας γύρω του ένα πολύ δυνατό όνομα. Με παρακαταθήκη την πρώτη γενιά που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, η δεύτερη παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια και το compact crossover της ιαπωνικής εταιρίας, που πρακτικά δημιούργησε μια ολοκαίνουρια κατηγορία, συνεχίζει την άκρως επιτυχημένη εμπορική του καριέρα, καθώς το εργοστάσιο στο Sunderland της Αγγλίας κατασκεύασε το 500.000στό νέο Nissan Qashqai σε χρόνο ρεκόρ, με αυτή την επιτυχία να συμπαρασέρνει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας.


Τη πρώτη φορά δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο με τον νέο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα και παρότι δεν υστερούσε κάπου σημαντικά, δεν θα έλεγα ότι κουμπώνει ιδανικά στο αυτοκίνητο για να αναδείξει τις πραγματικές αρετές του. Και όπως ξέρεις, το Qashqai είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με τέσσερα κινητήρια σύνολα. Το βενζίνης, που δοκιμάσαμε πριν ένα χρόνο και τα δύο πετρελαίου, τον γνωστό 1,5-λίτρων dCi με τα 110 άλογα, που είχαμε στην κατοχή μας για μια εβδομάδα στις αρχές του μήνα και τον νέο 1,6-λίτρων με τα 130 άλογα, που δοκιμάσαμε στο X-Trail, ενώ μόλις πρόσφατα τοποθετήθηκε και ο 1.600άρης βενζίνης με τα 163 άλογα.

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία στην Ελλάδα επιβεβαιώνουν την αναλογία 15%/55%/30% για τα τρία σύνολα, με χαρακτηριστικό στοιχείο της επιτυχία του να φαίνεται στα νούμερα, καθώς κάθε 5 Nissan που πωλούνται στην εγχώρια αγορά, τα 2 είναι Qashqai, όταν στην γκάμα της υπάρχουν 6+2 (370Z και GT-R) επιβατικά μοντέλα.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Οδική συμπεριφορά
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Ευελιξία
  • Ηχομόνωση
  • Αυτονομία

Στα μείον

  • Λειτουργία συστήματος start/stop
  • Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτων