Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_04

Όταν παρουσιάζεις ένα μοντέλο, που πρακτικά δημιουργεί από μόνο του μια ολοκαίνουρια κατηγορία, έχεις σαν κατασκευάστρια εταιρία πρόβλεψη ότι στον 7-ετές κύκλο ζωής του θα κατασκευάζεις μάξιμουμ 100.000 μονάδες το χρόνο, αλλά με την ολοκλήρωση της πρώτης γενιάς πουλάς περισσότερα από 1.500.000 στην Ευρώπη (κοντά στα 2 εκατ. παγκοσμίως και 20.000 μόνο στην Ελλάδα), τότε οι προσδοκίες που δημιουργείς, τόσο από τον εαυτό σου αλλά κυρίως από τους πελάτες είναι τεράστιες και πρέπει να ανταπεξέλθεις στον καλύτερο δυνατό βαθμό.


Αυτό είναι εν τάχει το χρονολόγιο του δημοφιλέστατου και πιο επιτυχημένου μοντέλου της Nissan στην Ευρώπη. Το Qashqai έθεσε τη βάση για την compact crossover κατηγορία, που μετεξελίχθηκε σε must στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, με την “πίτα” να αυξάνεται δραματικά κάθε χρόνο και όλο και περισσότεροι “παίχτες” να ζητάνε την προτίμηση του κοινού.

Η Nissan εξάλλου είναι ίσως η μόνη εταιρία που έχει στη γκάμα της μια πλήρη παλέτα από crossover και SUV, μετρώντας ούτε λίγο ούτε πολύ 7 μοντέλα. Πριν 11 χρόνια είχε στην αγορά μόνο το πολυτελές Murano, το οποίο δεν έμεινε στην ιστορία για τις πωλήσεις του, όμως τα πράγματα άλλαξαν άρδην για την Nissan, όταν το 2007 το Qashqai έκανε την εμφάνισή του. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν την ανιούσα και σε συνδυασμό με όλες τις παραλλαγές του, καθώς και με τον ερχομό του Juke, οι πωλήσεις των crossovers μοντέλων της Nissan ξεπέρασαν τα 3,4 εκατ. το 2013.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Οδική συμπεριφορά
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Ευελιξία
  • Ηχομόνωση
  • Τιμή

Στα μείον

  • Ροπή κινητήρα με φορτίο
  • Ρεπρίζ