Test Drive NIssan X-Trail15

Ότι είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα για την Toyota, κάτι ανάλογο είναι για την Nissan τα SUV και τα crossover, αφού έχουν γίνει πλέον μέρος του DNA της. Ούτε λίγο, ούτε πολύ έχει στη γκάμα της σε παγκόσμιο ή τοπικό επίπεδο, αν δε ξεχνάω κάποιο, 9 μοντέλα (Juke, Qashqai, X-Trail, Murano, Pathfinder, Patrol, XTerra, Terrano, Armada).


Η εμμονή των εταιριών, και δη της Nissan σε τέτοια μοντέλα, δεν είναι τυχαία καθώς στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι τα SUVs και τα Crossovers, ξεπέρασαν για πρώτη φορά σε πωλήσεις τα sedans το 2014, με τη τάση να συνεχίζεται. Το X-Trail ουσιαστικά είναι το πρώτο σύγχρονο SUV της Nissan στην Ευρώπη, με τη πρώτη γενιά να παρουσιάζεται το 2000, ενώ ακολούθησε το Murano δύο χρόνια αργότερα.

Το X-Trail μπορεί να μην έχει την ίδια εντυπωσιακή πορεία πωλήσεων με το Qashqai, αλλά τα νούμερα του είναι εξίσου μεγάλα. Στην εγχώρια αγορά από το 2001 που εμφανίστηκε η πρώτη γενιά, αλλά και με την δεύτερη, που παρουσιάστηκε το 2007, κατάφερε και πούλησε πάνω από 10.000 μονάδες. Αντίστοιχα στην Ευρώπη το νούμερο ήταν 1,7 εκατ. αυτοκίνητα. Με την κυκλοφορία του νέου μοντέλο οι ιθύνοντες της εταιρίας ευελπιστούν να πουλάνε περί των 500.000 μονάδων ετησίως και δε βρίσκω κανένα λόγο να μην το επιτύχουν.

Στα συν

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Χώροι/πρακτικότητα
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Βάρος
  • Επιδόσεις