GP BRASILE F1/2015

Οι υποψίες της Mercedes σχετικά με το δικαίωμα της ελεύθερης χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας της Ferrari από την Haas -επειδή η αμερικανική ομάδα δεν συμμετέχει στο πρωτάθλημα- είχαν σαν αποτέλεσμα να ζητήσουν διευκρινίσεις από την Παγκόσμια Ομοσπονδία, η οποία ανταποκρίθηκε και άλλαξε τον κανονισμό, όπως συμβαίνει παραδοσιακά.

Η ιταλική ομάδα δε βρέθηκε να κάνει κάτι παράνομο, ωστόσο οι νέες ομάδες που έχουν πάρει έγκριση για να τρέξουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 θα πρέπει να χρησιμοποιούν την σήραγγα και το CFD εντός των υφιστάμενων κανονισμών, προκειμένου να μην αποκτούν πλεονέκτημα, τόσο αυτές όσο και οι ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται.

Ο Toto Wolff, επί κεφαλής της Mercedes, σέβεται την απόφαση των αγωνοδικών και μάλιστα βγάζει το καπέλο στη Ferrari και τη Haas, διότι ερμήνευσαν τους κανονισμούς με εξαιρετικό τρόπο.

Δεν νομίζω ότι λειτουργεί εκτός κανονισμών. Νομίζω ότι η Ferrari και η Haas έχουν ερμηνεύσει με τον σωστό τρόπο τους κανονισμούς, κι εμείς δεν ζητήσαμε διευκρίνιση στο παρελθόν. Θέλαμε να το διευθετήσουμε για το μέλλον, κυρίως για ‘μάς. Και πλέον έγινε για όλους σαφές με τον τρόπο που το κάναμε. Σε αυτό το άθλημα θέλεις να κερδίζεις πλεονέκτημα και, αν κέρδισαν πλεονέκτημα από την ερμηνεία των κανονισμών όπως το έκαναν, τους βγάζω το καπέλο. Το αξίζουν.

Ζητήσαμε από τη FIA διευκρινίσεις, για το τι να κάνουμε στο μέλλον. Ψάχνουμε συνεργασίες με μερικές από τις ομάδες, που είναι οι ομάδες με τον κινητήρα μας, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την αεροδυναμική ανάπτυξη. Δεν ήμασταν αρκετά σίγουροι. Οι κανονισμοί ήταν λίγο ασαφείς σε ορισμένες περιοχές, γι’ αυτό ζητήσαμε την καθοδήγηση από τον καθένα, προκειμένου κάθε ομάδα να έχει μια επικοινωνία, υπό την καθοδήγηση από τη FIA. Είμαι άνετος με το αποτέλεσμα, επειδή η απόφαση των αγωνοδικών ξεκαθάρισε τα πράγματα, και αυτός ήταν ο κύριος σκοπός της άσκησης.