Williams

Σταθερή είναι η πορεία που ακολουθεί η Williams εδώ και δύο χρόνια. Η βρετανική ομάδα τερμάτισε και φέτος στην 3η θέση της βαθμολογίας, αλλά η βαθμολογικής συγκομιδή ήταν 254 βαθμοί, δηλαδή 66 λιγότεροι σε σχέση με πέρυσι. Ο ανταγωνισμός αναμένεται να γίνει ακόμα πιο σκληρός, διότι η Ferrari στοχεύει στην πρώτη θέση και η Red Bull ενδέχεται να είναι δυνατότερη αντίπαλος σε σχέση με πέρυσι.

Προκειμένου η ομάδα του Grove να διεκδικεί καλύτερες θέσεις, ο Felipe Massa τονίζει ότι πρέπει να υπάρξει τριπλασιασμός της βελτίωσης. Τριπλασιασμός δεν ξέρω αν υπάρχει, πάντως, σύμφωνα με τον επί κεφαλής απόδοσης οχήματος της Williams, Rob Smedley, λέει πως η FW38, της οποίας η δημιουργία έχει ξεκινήσει πολύ νωρίς, θα είναι ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο από την FW37, κυρίως όσον αφορά το αεροδυναμικό κομμάτι.

Το μονοθέσιο που έχουμε στην αεροδυναμική σήραγγα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που είχαμε στο τέλος της σεζόν, έτσι δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα φέτος από αεροδυναμικής πλευράς. Όσον αφορά τα μέρη του R&D (Έρευνα και Ανάπτυξη) και το μηχανικό σχεδιασμό, ναι τα δοκιμάζουμε συνεχώς, και χρειάζεται ένα πακέτο μηχανικών βελτιώσεων, για να δούμε αν υπάρχει κάποια διαφορά στην απόδοση. Αλλά, όλη η σημαντική βελτίωση είναι πίσω στην αεροδυναμική σήραγγα του Grove.

Τα πάντα είναι σχετικά. Μπορούμε να έχουμε μια τρομερή βελτίωση, αλλά η Ferrari και η Red Bull μπορούν να το κάνουν και αυτές το ίδιο. Όλα όσα βλέπουμε τώρα είναι καλά. Πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Δεν κοιτάμε πάντα τους αριθμούς, μα άλλες περιοχές της ανάπτυξης, σημαντικές περιοχές της αεροδυναμικής ανάπτυξης. Έτσι, είναι η διαδικασία που μας φέρνει πίσω στην κορυφή. Αυτή τη στιγμή, είμαστε ικανοποιημένοι με αυτά που βλέπουμε.