Arrivabene-Ecclestone


Η κορυφή και η κυριαρχία είναι το ζητούμενο ένα μεγάλο όνομα στη Formula 1. Όπως ξέρουμε, όμως, είναι πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί παρά να ανέβεις σε αυτή. Και αυτό διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι ομάδες κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να μειώσουν την επικινδυνότητα των άλλων ομάδων, κάτι που έχει παραδεχτεί και ο Toto Wolff μιλώντας για τους κατασκευαστές κινητήρων.

Μήπως, όμως, αυτό δεν κάνει καλό στη Formula 1; Ο Bernie Ecclestone είναι άνθρωπος που δε φοβάται να εκφράσει δημοσίως την άποψή του για κάτι, και, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ο 85χρονος κατηγορεί τις δύο καλύτερες αυτή τη στιγμή ομάδες -τη Mercedes και τη Ferrari-, διότι υποστηρίζει πως εμποδίζουν αλλαγές που θα αυξήσουν τον ανταγωνισμό και θα ωφελήσουν τη Formula 1.

Προσπαθούμε να σώσουμε το άθλημα και αυτοί οι άνθρωποι κοιτούν το δικό τους καλό. Όταν το Toto Wolff σηκώνει το χέρι του και λέει ότι τα Χριστούγεννα θα είναι στις 26 Δεκεμβρίου, όλοι συμφωνούν, το ίδιο και με τη Ferrari. Ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε και τι πρέπει να κάνουμε για να βάλουμε τη Formula 1 πίσω στον δρόμο που πρέπει να είναι, επειδή είμαστε μια επιχείρηση θεάματος. Είμαστε εδώ για να ψυχαγωγούμε τον κόσμο. Δεν είμαστε εδώ για να δείχνουμε τη Mercedes ή τη Ferrari να κυριαρχεί απέναντι στα άλλα μονοθέσια.

Έτσι, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αγνοήσουμε τι λέει η Ferrari και να πούμε: «Έχετε μία επιλογή: να φύγετε ή να πάτε στα δικαστήρια και να δούμε τι πιστεύουν κι εκεί». Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό, αλλά είναι το προφανές. Νομίζω ότι, αν πάμε στα δικαστήρια, θα κερδίσουμε εύκολα. Όσο κι ανησυχεί η Ferrari, τα Χριστούγεννα φέτος και στο μέλλον θα είναι 25 Δεκεμβρίου.

GP UNGHERIA F1/2015

Ο Ecclestone έχει ταχθεί υπέρ του εναλλακτικού κινητήρα στη Formula 1 βάσει των κανονισμών που ισχύουν τώρα στο άθλημα, όμως τώρα προτείνει να υπάρχει μόνο ένα είδος κινητήρα που να είναι απλός στην κατασκευή, προκειμένου να μην παίρνει πλεονέκτημα κάποια εταιρεία, όπως συμβαίνει τώρα με τη Mercedes, διότι είναι η ομάδα που έχει το μεγαλύτερο κέρδος από τους turbo V6, αλλά και για να μην αποχωρούν μεγάλα ονόματα, κάτι που είδαμε να συμβαίνει στο παρελθόν με τις Toyota και BMW.

Θέλουμε κανονισμούς για έναν κινητήρα που μπορείς να κατασκευάσει ο οποιοσδήποτε. Αλλά, θα ήταν το ίδιο για όλους. Κανένας δε θα είχε πλεονέκτημα ή μειονέκτημα. Δε με νοιάζει πώς θα ήταν ο κινητήρας, αρκεί να ήταν πιο απλός, άρα και πιο φθηνός. Βοηθάμε έναν κατασκευαστή. Επειδή ο κινητήρας που έχουμε τώρα δεν κάνει μεγάλη διαφορά στη Ferrari. Αυτό βοηθά τη Mercedes. Έτσι, θα καταστρέψουμε τη Formula 1, επειδή ένας κατασκευαστής θα φύγει όταν τον βολεύει, όπως έγινε με τις BMW και Toyota.