Την πάρτη τους κοιτούν οι κατασκευαστές κινητήρων

Σχετικά άρθρα

PU106B Hybrid

Η Formula 1 δεν είναι απλώς ένα μηχανοκίνητο άθλημα· στην ουσία πρόκειται μια πολύ μεγάλη εταιρεία, όπως συμβαίνει και με τις ομάδες. Καλό το πλαίσιο ανταγωνισμού ενός της πίστας, ωστόσο οι ομάδες είναι εταιρείες, επομένως στόχος τους είναι η δόξα και το χρήμα. Με την κατάσταση που υπάρχει στο άθλημα, είναι δύσκολο να σημειωθούν κέρδη για μία ομάδα, ακόμα κι αν μιλάμε για τη Mercedes, όμως μένουν έστω να προσπαθούν στο περιορισμό των απωλειών.

Η FIA πρότεινε ένα cost cap στους τωρινούς κινητήρες, ώστε η τιμή να πέσει από τα €20 εκατομμύρια στα €12 εκατομμύρια. Η Ferrari άσκησε βέτο στην απόφαση αυτή, τονίζοντας ότι ένας κατασκευαστής πρέπει να ξοδεύει τα απαιτούμενα χρήματα, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού. Η συγκεκριμένη άποψη βρίσκει σύμφωνο και ο Toto Wolff, με τον επί κεφαλής της Mercedes AMG να λέει πως οι κατασκευαστές έχουν χάσει πολλά χρήματα και θα συνεχίσουν να χάνουν στο μέλλον, χωρίς να τους προσφέρει κανένας βοήθεια.

Έχουμε χάσει ήδη σημαντικά χρήματα από την πλευρά του κινητήρα. Το ερώτημα είναι πόσα ακόμα θα συνεχίζουμε να χάνουμε αν συνεχίζουμε να επιδοτούμε αυτούς τους κινητήρες σε κάποιους από τους πελάτες μας. Οι συνεργάτες μας περιμένουν να έχουμε τον πιο ανταγωνιστικό κινητήρα και, για να το κάνουμε αυτό, ξοδεύουμε μεγάλα ποσά στην ανάπτυξη των κινητήρων αυτών. Κανένας δε μας έχει ρωτήσει πώς σχεδιάζουμε να κερδίσουμε πίσω αυτά τα χρήματα ή αν κάποιος θέλει να μας βοηθήσει σε αυτό.

Toto Wolff

Η ομάδα του Brackley διαφωνεί με την εισαγωγή του δεύτερου κινητήρα στη Formula 1, ωστόσο κάτι θα πρέπει να γίνει με τις μικρότερες ομάδες και τα οικονομικά τους προβλήματα. Ο Αυστριακός λέει πως το θέμα θα πρέπει να συζητηθεί στο μέλλον, για το γενικότερο καλό της Formula 1, ωστόσο υπογραμμίζει πως κανένας δεν σκέφτεται ως φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Μπορείς να υποστηρίξεις ότι το κέρδος του marketing από το κόστος ανάπτυξης είναι σωστό ή λάθος, αλλά ζούμε σε έναν κόσμο που υπάρχει μια εμπορική πραγματικότητα και αυτή λέει ότι πρέπει να είσαι όσο πιο αποδοτικός γίνεται και να προσπαθήσεις να ξανακερδίσεις το καλύτερο δυνατό ποσό.

Νομίζω ότι δεν περιμένεις από κανέναν μέτοχο στο άθλημα να έχει αυτή την φιλανθρωπική προσέγγιση, αλλά πρέπει να βρεις μία συμβιβαστική λύση για το καλό του αθλήματος. Νομίζω πως είναι απολύτως θεμιτό για τη FIA να προσπαθεί να πείσει τους κατασκευαστές κινητήρων να μειώσουν τις τιμές τους, επειδή, όσο πιο μικρά είναι τα νούμερα, τόσο καλύτερα γίνονται τα οικονομικά των μικρών ομάδων.

Καταλαβαίνω τη θέση τους, αλλά, από την πλευρά των κατασκευαστών κινητήρων, έχουμε συμμορφωθεί με τους κανονισμούς και πρέπει να αναπτύξουμε τους κινητήρες. Το μέρος της επιχείρησης είναι η πλευρά των εσόδων. Έτσι, αν αυτό αλλάξει τώρα, αλλάζει και τα στοιχεία μας, και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα. Αλλά, όσον αφορά γενικότερα τη Formula 1, πρέπει να μιλήσουμε γι’ αυτό.

ΠηγήESPN

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr