Toro Rosso

Η καλύτερη σεζόν στην ιστορία της Toro Rosso ήταν η φετινή. Η ιταλική ομάδα δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την 7η θέση στην τελική κατάταξη των κατασκευαστών, ωστόσο διπλασίασε τους βαθμούς της σε σχέση με πέρυσι, παρόλο που τα προβλήματα με την αξιοπιστία και την απόδοση του Renault Energy F1-2015 έπληξαν την ομάδα στους 19 αγώνες.

Η STR αλλάζει κινητήρες από το 2016, καθώς θα συνεργαστεί ξανά με τη Ferrari, η οποία θα δίνει power unit προδιαγραφών 2015, αλλά και πάλι αυτό αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την ομάδα. Βέβαια, η συμφωνία ανακοινώθηκε μόλις πριν από μερικές ημέρες, έτσι οι μηχανικοί έπρεπε να περιμένουν αρκετά για τον σχεδιασμό του νέου μονοθεσίου.

Εντάξει, προφανώς και δεν δούλευαν πάνω σε 4 διαφορετικά σχέδια, όπως έκανε η Red Bull, αφού ήταν εδώ και αρκετές εβδομάδες σχεδόν σίγουρο πως θα τρέχουν με τον Ferrari 059/4 του χρόνου, αλλά και πάλι έμειναν πίσω στο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται τώρα να δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο, ωστόσο δεν είναι μόνο δικό τους θέμα, όμως λέει ο επί κεφαλής της ομάδας Franz Tost.

Franz Tost

Σχεδιάσαμε ξανά τη διαδικασία κατασκευής και αποφασίσαμε να κάνουμε τρεις βάρδιες, 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες το 24ωρο μέχρι το πρώτο τεστ. Από την πλευρά της Toro Rosso, μπορούμε να οργανώσουμε τα πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το κύριο πρόβλημα είναι με τους προμηθευτές και τις διακοπές που θα κάνουν τα Χριστούγεννα. Οι περισσότεροι από αυτούς κλείνουν για τουλάχιστον 10 μέρες και αυτό είναι δύσκολο για εμάς.

Ποτέ δεν είχαμε επιβάλει 24ωρη δουλειά για τόσο πολύ καιρό. Μπορεί να το κάνεις τον Φεβρουάριο μερικές μέρες πριν από την ολοκλήρωση του μονοθεσίου, αλλά είναι φυσιολογικό να το κάνεις για μία ή δύο ημέρες. Αλλά, τώρα θα πρέπει να το κάνουμε για τον Δεκέμβριο, τον Ιανουάριο και τον μισό Φεβρουάριο, δηλαδή για 2,5 μήνες. Φέραμε έναν υψηλό αριθμό μηχανικών ακριβώς γι’ αυτό το διάστημα.