GP MESSICO F1/2015

Η μεταγραφή του Sebastian Vettel στη Ferrari διαφαινόταν ήδη από το 2008, αλλά αυτή τελικά πραγματοποιήθηκε φέτος. Ο Γερμανός αποτέλεσε τον διάδοχο του Fernando Alonso, ενώ ο Kimi Raikkonen έμεινε στη θέση του για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν και θα το κάνει και το 2016. Ο Φινλανδός, αν και φέτος έδειξε σημάδια βελτίωσης σε σχέση με πέρυσι, δεν ήταν ικανός να ανταγωνιστεί τον Vettel, που ήταν εμφανώς ταχύτερος στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με τον James Allison, ο Φινλανδός έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόδοση του Seb, διότι τον ανάγκαζε να βγάλει όλη του την ταχύτητα στην πίστα. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν πιο αργός, όπως για παράδειγμα στον αγώνα του Silverstone.

Υπάρξουν πολλές περιπτώσεις που ανάγκασε τον Sebastian να ιδρώσει και να τον πιέσει για να τον κρατήσει σε εγρήγορση. Στο Silverstone, ο Sebastian ήταν ειλικρινής και παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε να είναι τόσο γρήγορος όσο ο Kimi σε κάποια κομμάτια της πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αλλά, κάποια λάθη και κάποιες ατυχίες χτύπησαν τον Raikkonen. Αλλά, όσον αφορά τη φετινή σεζόν, ειδικά στο τέλος, ο Kimi έκανε τον Sebastian να βγάλει τα λεφτά του.

Ανυπομονώ για τη νέα σεζόν, επειδή ξέρω ότι η σχέση μεταξύ τους θα παραμείνει δυνατή και θα τους δούμε να πιέζουν ο ένας τον άλλον. Ο Kimi είναι πολύ έμπειρος και δυνατός οδηγός και ανυπομονώ να δω τι μπορεί να κάνει την επόμενη σεζόν.

Η Scuderia ήταν η πιο βελτιωμένη ομάδα για τη φετινή σεζόν και ο στόχος είναι να κρατηθεί αυτή η δυναμική για το 2016. Ο Τεχνικός Διευθυντής των Ιταλών έχει πει πως πρέπει να βρεθούν 8 δέκατα μέσα στον χειμώνα και τώρα επαναλαμβάνει πως η Mercedes μπορεί να χτυπηθεί την ερχόμενη σεζόν, μια γνώμη που έρχεται σε ταύτιση με αυτή του Maurizio Arrivabene.

Αν κάνουμε αυτά που σκοπεύουμε, έχουμε μια ρεαλιστική ευκαιρία ότι η επόμενη σεζόν θα είναι κλασική για τη Formula 1. Και για τη Ferrari ελπίζω να είναι πιο δυνατή. Αλλά, είναι εύκολο να το λες και πολύ πιο δύσκολο να το κάνεις.