Exhaust-System

Η Αμερική έχει ήδη ανακοινώσει πως θέτει σε ισχύ τα νέα τεστ μέτρησης των εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες, η Αυστραλία θα το κάνει από τις αρχές του 2016 και η Ευρώπη ακόμα σκέφτεται το πότε.

Το γερμανικό Auto Motor und Sport, όμως, δρώντας ανεξάρτητα πήρε 600 αυτοκίνητα απ’όλες τις εταιρίες και πραγματοποιώντας μετρήσεις σε ένα ιδιωτικό κύκλο δοκιμών μήκους 275 χλμ, δημοσιεύοντας τα αποτελέσματα. Οι δοκιμές έγιναν σε πόλη, σε συνδυασμένο ανοιχτό δρόμο και σε αυτοκινητόδρομο και με όσο το δυνατόν πιο οικονομική οδήγηση και οι πέντε παρακάτω κατασκευαστές έδειξαν στοιχεία καλύτερα από αυτά που δηλώνει το εργοστάσιο, με το νούμερο στη παρένθεση να δείχνει την απόκλιση:

Παρατηρείς κάτι από τη παραπάνω λίστα; Οι συγκεκριμένες εταιρίες έχουν μοντέλα με μεγάλου κυβισμού κινητήρες, εξάγοντας το συμπέρασμα ότι όσο πολλά κυβικά έχει ένας κινητήρας, τόσο μικρότερη είναι η απόκλιση των τιμών εκπομπών ρύπων στην πραγματικότητα.

Αντιδιαμετρικά είναι τα αποτελέσματα για εταιρίες που έχουν στην γκάμα τους μικρούς δικύλινδρους και τρικύλινδρους turbo κινητήρες:

Η Lexus και η Toyota εμφάνισαν αποτελέσματα σχεδόν ίδια με τα επίσημα στοιχεία, με τις εταιρίες που είχαν μικρή απόκλιση να είναι οι ακόλουθες: