STR-RBR

Μετά από το 2014 και το 2015, οι Red Bull Racing και Toro Rosso θα έχουν διαφορετικούς κινητήρες για το 2016. Η αυστριακή ομάδα συμφώνησε με την TAG Heuer, δηλαδή με τη Renault, για έναν κινητήρα που θα βελτιώσει μόνη της μέσα στη σεζόν, ενώ η STR θα χρησιμοποιεί του κινητήρες της Ferrari, αλλά θα είναι προδιαγραφών 2015.

Αυτό ίσως να είναι πρόβλημα για τους πρώην Πρωταθλητές, διότι ο φετινός 059/4 ήταν πιο δυνατός από τον Energy F1-2015, έτσι αναμένεται να υπάρξει το πλεονέκτημα της δύναμης και τη νέα σεζόν, κάτι που κάνει τον Helmut Marko να πιστεύει ότι ενδέχεται η Toro Rosso να προσπεράσει τη Red Bull και να είναι πιο ανταγωνιστική από τον ερχόμενο Μάρτιο.

Ο κινητήρας της Ferrari έχει περίπου 80 περισσότερα άλογα από αυτόν που είχε το 2015 η Renault. Αν η Renault δεν αυξήσει τη δύναμη, η Toro Rosso θα είναι πιο γρήγορη. Η πρόκληση για το 2016 είναι να σχεδιάσουμε ένα καλό αυτοκίνητο, την ίδια ώρα που θα δουλεύουμε και για το 2017, όταν και θα έχουμε τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς. Θα είναι ένα εντελώς νέο μονοθέσιο.

Carlos Sainz

Η λογική λέει πως η STR11 θα έχει περισσότερη δύναμη από την RB12 στην αρχή της σεζόν, αλλά τι γίνεται με τη βελτίωση εντός της χρονιάς; Γι’ αυτό ακριβώς μιλά ο Carlos Sainz, διότι ξέρει ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βελτιωθεί ο κινητήρας τους μέσα στο 2016, εν αντιθέσει με τη Red Bull, η οποία ίσως κάνει μεγάλα βήματα προόδου σε αυτό.

Το πρώτο μισό θα είναι πιθανότατα το πιο σημαντικό για εμάς, γιατί θα πρέπει να μεγιστοποιήσουμε αυτό που έχουμε. Το δεύτερο μισό θα είναι πιο δύσκολο προφανώς. Ειδικά αν κοιτάξουμε την τελευταία σεζόν, όπου είχαμε πολλή βελτίωση μέσα στη χρονιά. Επίσης, το είδαμε με τη Renault, που είχε την ίδια δύναμη σε όλη τη σεζόν. Η Toro Rosso ήταν ψηλά στο ξεκίνημα και στη συνέχεια, σιγά-σιγά έχανε θέσεις. Έτσι, όλα θα κριθούν από τη μεγιστοποίηση της απόδοσης στο πρώτο μισό της σεζόν.