Circuit of the Americas, Austin, Texas, United States of America.Friday 31 October 2014.Romain Grosjean, Lotus F1.World Copyright: Charles Coates/Lotus F1.ref: Digital Image _J5R6539

Πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει η επιλογή του Romain Grosjean να πάρει μεταγραφή για τη νεοσύστατη ομάδα του Gene Haas. Ο Γάλλος, μόλις πρόσφατα άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο Enstone και τώρα έρχεται να δηλώσει πως η επιλογή του να τρέξει για την Αμερικανική ομάδα, δεν έχει ως απώτερο στόχο την μεταπήδησή του στην Ferrari.

(Η Ferrari) Σίγουρα πρόκειται να πάρει όλα τα δεδομένα, και όλα τα στοιχεία από τους μηχανικούς. Το καλύτερο που μπορώ να κάνω, είναι να βάλω τα δυνατά μου και να κάνω τη δουλειά μου. Δεν πήγα, όμως, στην Haas, για να βρεθώ μετά στην Ferrari. Αυτός δεν είναι ο στόχος.

Πήγα στην Haas γιατί μου αρέσει το πρότζεκτ. Νομίζω ότι μπορεί να είναι επιτυχημένο. Πρόκειται για μια αμερικανική ομάδα, έτσι υπάρχει μια μεγάλη αγορά που είναι σημαντική για την F1. Φυσικά και το όνειρο (πάντα) είναι να βρεθείς στην Ferrari. Η Ferrari θέλει καλούς οδηγούς και, αν είσαι ο καλύτερος που μπορείς να είσαι, τότε έχεις μια ευκαιρία.

Η ομάδα στοχεύει, αρκετά αισιόδοξα, στο Q2 και στους βαθμούς στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, τονίζοντας πως σκοπός της δεν είναι απλά να συμπληρώνει το grid. Ο Grosjean αναγνωρίζει πως ίσως υπάρξουν κάποιες δυσκολίες στην αρχή, μέχρι τα μέλη της Haas F1 να γνωριστούν, να μάθουν τους ρόλους τους, καθώς και το διαθέσιμο υλικό, όμως δεν θεωρεί πως θα υπάρξουν τα κλασικά προβλήματα μιας πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας, κι εξηγεί τον λόγο:

Πρόκειται για μια μοναδική περίπτωση. Είναι μια νέα ομάδα, χωρίς να είναι μια νέα ομάδα, επειδή το αυτοκίνητο θα πρέπει να μπορεί να τρέξει (κατευθείαν) και λογικά δεν θα υπάρξουν μεγάλα δράματα, καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα προέρχονται από την Ferrari.

Στο επιχειρησιακό επίπεδο, θα πρέπει οι άνθρωποι να εργαστούν μαζί και να κατανοήσουν το λογισμικό, αλλά έχουμε καλούς ανθρώπους που έρχονται, καθώς και υποστήριξη από την Ferrari. Έτσι, παρότι υπάρχουν κίνδυνοι, πιστεύω ότι μπορεί να είναι πολύ ωραία (κατάσταση).

Με τόσο στενή σχέση ανάμεσα στους Αμερικανούς και την Scuderia, αλλά και την πλήρη ταύτιση απόψεων σε πολύ σημαντικά ζητήματα για το σπορ, φαντάζει δύσκολο η Haas να μην αποτελέσει την δεύτερη ομάδα της Ferrari.