Hyundai-Kia_Motors_Development_Center_Europe

Ο νοτιοκορεατικός όμιλος Hyundai – Kia ανακοίνωσε τις ετήσιες πωλήσεις του, με αυτές να ξεπερνούν τα 7,88 εκατ. αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα οι δύο εταιρίες πούλησαν συνολικά 7.880.995 αυτοκίνητα, με την Hyundai να πουλά 4.964.837 αυτοκίνητα και την Kia 2.916.118 αυτοκίνητα (+0,3%).

Η Hyundai έχει θέσει ως στόχο τα 5.010.000 πωλήσεις για το έτος που διανύουμε, με την Kia να βλέπει αύξηση των πωλήσεων στην Κορέα και στη Βόρεια Αμερική κατά 13,4% (527. 500 μονάδες) και 6,7% (693.732 μονάδες) αντίστοιχα. Best seller μοντέλο της Kia για το 2015 ήτα το Rio με 466.573 πωλήσεις, με το Sportage να ακολουθεί με 399.969 πωλήσεις και το Cerato/K3/Forte με 357.796 πωλήσεις. Το Optima sedan πούλησε 308.683 και το Soul urban crossover 203.518 μονάδες.

Δελτίο Τύπου

Hyundai Motor Reports December and Full Year Global Sales of 2015

  • Hyundai Motor achieves global sales of 516,359 units in December
  • Hyundai Motor’s cumulative global sales for 2015 totalled 4,964,837 units
  • The company announces 5,010,000 units for 2016 sales target

Hyundai Motor, South Korea’s largest automaker, reports its global sales results for December and the full year of 2015.

Sales Results

(Units) 1. Hyundai Motor currently has overseas plants in Brazil, China, the Czech Republic, India, Russia, Turkey and the U.S.

  1. Domestic Production relates to the vehicles produced in Korea for the overseas markets.

[Highlights]

  • December 2015 global sales totals 516,359 units – an increase of 8.5% YoY.
  • Overseas sales rose by 6.8% YoY with 434,299 units sold while full year sales reached 4,964,837 units, remaining flat over last year.
  • HMC announces 5,010,000 units for 2016 global sales target

(Domestic : 693,000 units / Overseas : 4,317,000 units).

Breakdown of Overseas Shipment

(Units)

* ‘Consignment (EU)’ includes the amount of vehicles produced by Karsan (Turkish commercial vehicles manufacturer) on consignment.

[Highlights]

  • Sonata and Genesis sedans saw sales increase on December in the U.S.
  • China plant shipment has recovered in December due to stable sales of main models (Verna, Langdong, and Mistra).
  • Czech plant showed strong shipment figure as the Tucson model (SUV) in the European market consistently gain popularity.
  • Year-over-year shipments of Brazil plant increased by 34.8% despite challenging market situations, as HB models resume their surging sales.

-Ends-

About Hyundai Motor

Established in 1967, Hyundai Motor Company is committed to becoming a lifetime partner in automobiles and beyond. The company leads the Hyundai Motor Group, an innovative business structure capable of circulating resources from molten iron to finished cars. Hyundai Motor has eight manufacturing bases and seven design & technical centres worldwide and in 2014 sold 4.96 million vehicles globally. With almost 100,000 employees worldwide, Hyundai Motor continues to enhance its product line-up with localised models and strives to strengthen its leadership in clean technology, starting with the world’s first mass-produced hydrogen-powered vehicle, ix35 Fuel Cell.

About Hyundai Motor Europe

In 2014, Hyundai Motor Europe achieved registrations of 424,467 units – an increase of 1% compared to 2013. Almost 95% of the vehicles Hyundai sells in the region are designed, engineered and tested in Europe to meet the needs of European customers. And 90% are built at its two local factories in the Czech Republic and Turkey, which have a combined annual capacity of 500,000 units. Hyundai sells cars in 31 European countries through 2,500 outlets.

Hyundai offers its unique Five Year Unlimited Mileage Warranty package with all new cars sold in the region, providing customers with a five-year warranty with no mileage limit, five years of roadside assistance and five years of vehicle health checks.

Αύξηση κατά 0,3% στις παγκόσμιες πωλήσεις της Kia Motors το 2015

– 2.916.118 οχήματα Kia πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2015, αύξηση 0,3%από έτος σε έτος

– 3 εκατομμύρια μονάδες ετήσιες πωλήσεις (βάσει αποστολής) για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

– Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις στην Κορέα και τη Βόρεια Αμερική από έτος σε έτος αυξήθηκαν κατά 13,4% και 6,7% αντίστοιχα

– Το Rio ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μεταξύ όλων των μοντέλων της Kia στις αγορές του εξωτερικού

Σεούλ, 7 Ιανουαρίου 2016 – Η Kia Motors Corporation ανακοίνωσε σήμερα το σύνολο των παγκόσμιων πωλήσεών της για το 2015 (εξαγωγικές, εγχώριες πωλήσεις και πωλήσεις από τα εργοστάσια εκτός Κορέας) για τα επιβατικά αυτοκίνητα, οχήματα αναψυχής (RVs) και οχήματα επαγγελματικής χρήσης, σημειώνοντας συνολικά 2.916.118 μονάδες. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μία αύξηση της τάξης του 0,3% από έτος σε έτος σε σύγκριση με το 2014.

Το 2015, η Kia είχε αύξηση πωλήσεων στην Κορέα και τη Βόρεια Αμερική κατά 13,4% (527. 500 μονάδες) και 6,7% (693.732 μονάδες) αντίστοιχα.

Για το μήνα Δεκέμβριο 2015, οι παγκόσμιες πωλήσεις των οχημάτων Kia αυξήθηκαν κατά 10,5%. Οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 28,1% (88.531 μονάδες), στην Βόρεια Αμερική κατά 18,2% (57.843 μονάδες) και στην Κορέα κατά 11,1% (53.330 μονάδες), τον Δεκέμβριο.

Μεγάλη εμπορική επιτυχία στις υπερπόντιες αγορές το Kia Rio, όχημα κατηγορίας Β, κατά τη διάρκεια του 2015 (γνωστό ως «K2» στην Κίνα) με 466.573 μονάδες. Το SUV Sportage ήταν το δεύτερο best seller της Kia με 399.969 μονάδες, ενώ ακολούθησε το Cerato, κατηγορίας C (γνωστό ως «Forte» ή «K3» σε ορισμένες αγορές) με 357.796 μονάδες, το Optima sedan, κατηγορίας D με 308.683 και το Soul urban crossover με 203.518 μονάδες.

Με βάση τις φορτώσεις-αποστολές των οχημάτων, η Kia ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων για δεύτερη συνεχή χρονιά με 3,050,908 οχήματα το 2015 σε σχέση με 3,041,685 μονάδες που πωλήθηκαν το 2014.

* «Γενικές αγορές» περιλαμβάνει τις περιοχές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, της Καραϊβικής, της Ασίας (εξαιρουμένης της Κίνας και της Κορέας), τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. «Ευρώπη» περιλαμβάνει τη Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη.

H Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 3 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 10 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 180 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 49.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 45 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.