Jenson Button

Το να ξεκινήσεις με μόλις μία ημέρα δοκιμών να δίνεις απαντήσεις στα ερωτήματα που αφορούν την ταχύτητα και την ανταγωνιστικότητα των νέων μονοθεσίων, είναι το λιγότερο αφελές. Τα αυτοκίνητα είναι τόσο νέα που οι ομάδες δεν ενδιαφέρονται ακόμα για τους χρόνους, καθώς το πρώτο που πρέπει να διασφαλίσουν είναι ότι όλα λειτουργούν σωστά και δεν υπάρχουν θέματα στην αξιοπιστία.

Η McLaren είναι ένα από τα μεγαλύτερα ερωτηματικά, όμως θα πρέπει να κάνουμε υπομονή για να πάρουμε απαντήσεις γύρω από το πόσο βελτιωμένη είναι η MP4-31 σε σχέση με την MP4-30. Σήμερα, ο Jenson Button ολοκλήρωσε 84 γύρους με το βρετανικό μονοθέσιο, έχοντας μερικά θέματα στο ξεκίνημα της ημέρας. Αυτά ξεπεράστηκαν και τώρα ο Πρωταθλητής του 2009 αναφέρει πως η βελτίωση σε σχέση με το 2015 είναι εμφανής, με το πρόβλημα της ηλεκτρικής δύναμης που υπήρχε πέρυσι να έχει εξαφανιστεί.

Είναι δύσκολο να πω από την πλευρά της δύναμης, επειδή δεν είναι ο κινητήρας που θα χρησιμοποιήσουμε στον πρώτο αγώνα. Η ανάπτυξη (της δύναμης) είναι τόσο καλύτερη. Δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο και με τα άλλα παιδιά, αλλά δείχνει έτσι. Είναι ένα μεγάλο βήμα για ‘μάς. Δεν είναι μια πίστα που δυσκολεύεσαι με την ανάπτυξη της δύναμης σε έναν χρονομετρημένο γύρο, αλλά στις μεγάλες αποστάσεις έχουμε δυσκολευτεί πολύ κι έχουμε χάσει 4 ή 5 δέκατα στον γύρο, κάτι που δε συμβαίνει τώρα, έτσι έχουμε κερδίσει ξανά χρόνο στις μεγάλες αποστάσεις. Είναι πολύ καλύτερα, πολύ πιο εύκολα να καταλάβουμε την ανάπτυξη της δύναμης, να παίξουμε με αυτή και να ακούμε ότι οι αλλαγές είναι καλές. Είναι καλό να βλέπεις ότι όλη η σκληρή δουλειά το χειμώνα έχει αποτέλεσμα.

Ο 36χρονος συνεχίζει να βρίσκεται στη Formula 1, αν και είχε κάνει σκέψεις για αποχώρηση στα τέλη του 2015. Όπως λέει ο ίδιος, έκανε τη σωστή επιλογή, διότι ανυπομονούσε να μπει στο μονοθέσιο και να βγει στην πίστα.

Ήμουν χαρούμενος 10 λεπτά πριν μπω στο μονοθέσιο. Μου έχει λείψει εδώ και τρεις μήνες τώρα, μοιάζει ως το μεγαλύτερο διάλειμμα που είχα ποτέ στην καριέρα μου. Είμαι τόσο χαρούμενος που δεν εγκατέλειψα πέρυσι, επειδή μου έχει λείψει τρομερά.

Επιπλέον, όσον αφορά την MP4-31, αυτό που είδαμε σήμερα στις δοκιμές, είναι ένας πιο επιθετικός σχεδιασμός στα ψαλίδια της ανάρτησης, καθώς το ανώτερο από τα πίσω ψαλίδια βρίσκονται πιο κάτω απ’ ό,τι συμβαίνει συνήθως, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή αέρα στην περιοχή, όπως αυτός διασχίζει στη συνέχεια όλο το μονοθέσιο.