2016-geneva-live-peugeot-2008-facelift-3

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Όπως βλέπεις, οι αλλαγές στον τομέα της αισθητικής είναι ελάχιστες και περιλαμβάνουν ότι περιμένει κανείς από ένα facelift. Ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα, νέα, μαύρη γρίλια, προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ράγες οροφής, νέα αεροτομή στο τελείωμα και ελαφρώς διαφοροποιημένη πίσω πόρτα.

2016-geneva-live-peugeot-2008-facelift-2

Οι σημαντικότερες αλλαγές όμως έχουν γίνει κάτω από το καπό, με αποτέλεσμα το ανανεωμένο Peugeot 2008 να προσφέρεται με αρκετούς διαφορετικούς κινητήρες. Για να είμαστε περισσότερο ακριβείς βέβαια, θα έπρεπε να πούμε ότι προσφέρεται με 2 διαφορετικούς κινητήρες –έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου– που αυτοί με τη σειρά τους είναι διαθέσιμοι σε διαφορετικές εκδόσεις. Ο βενζινοκινητήρας είναι τρικύλινδρος και έχει χωρητικότητα 1.2 λίτρα ενώ ο πετρελαιοκινητήρας είναι τετρακύλινδρος και μετρά 1.6 λίτρα. Ο πιο οικονομικός και οικολογικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1.2 Puretech 82 με το 5-τάχυτο, αυτοματοποιημένο κιβώτιο –είναι διαθέσιμος και με μηχανικό– που καταναλώνει μόλις 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ στην κορυφή της γκάμας των κινητήρων βενζίνης, βρίσκεται ο Puretech 130 που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα – 110 gr CO2 ανά km. Από την άλλη, ο 1.6 BlueHDi προσφέρεται σε εκδόσεις των 75, 100 ή 120 ίππων.

2016-geneva-live-peugeot-2008-facelift-1

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η εταιρία εξόπλισε το 2008 με την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit της ενώ μέσω του “Grip Control” στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά modes οδήγησης για διαφορετικές επιφάνειες. Τέλος, να αναφέρουμε ότι για 2008 facelift, η Peugeot πρόσθεσε την GT Line έκδοση που περιλαμβάνει ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, φώτα ομίχλης κ.ά. Στην Ελλάδα, το ανανεωμένο 2008 αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία στα μέσα του φθινοπώρου.