Nico Rosberg

Η Formula 1 είναι θεωρητικά το κορυφαίο μηχανοκίνητο, αλλά η γνώμη των οπαδών δεν τάσσεται υπέρ της πρότασης αυτής. Τα συνεχή λάθη στους κανονισμούς και τις αλλαγές έχουν δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα που δεν εγκρίνεται από την πλειοψηφία των θεατών, οι οποίοι ζητούν μεγαλύτερη ελευθερία, αγώνες χωρίς εξοικονόμηση και φυσικά πιο απλοποιημένους κανονισμούς.

Αυτό δε φαίνεται πως συμβαίνει, αν κοιτάξουμε τις τελευταίες αλλαγές στις κατατακτήριες, οι οποίες θα δημιουργήσουν σύγχυση στον απλό θεατή. Κάποιοι οδηγοί έχουν ταχθεί κατά των αλλαγών, όπως ο Fernando Alonso, αλλά τελικώς οι αλλαγές αυτές πέρασαν και θα εφαρμοστούν από το ξεκίνημα της σεζόν.

Το άθλημα θα γνωρίσει περισσότερες αλλαγές το 2017, με τον στόχο της FIA να είναι 4-5 δευτερόλεπτα ταχύτερα μονοθέσια. Οι κανονισμοί δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, με την προθεσμία να λήγει στις 30 Απριλίου, και ο Nico Rosberg θέλει μεγαλύτερη συμμετοχή των οδηγών, λέγοντας πως η Παγκόσμια Ομοσπονδία βρίσκεται στο σωστό δρόμο για τις μελλοντικές αποφάσεις.

Θα ήταν ωραίο αν εμείς οι οδηγοί μπορούσαμε να συμμετέχουμε περισσότερο στο μέλλον. Το έχουν κάνει ήδη, επειδή έχουμε καθίσει μαζί με τον Charlie Whiting δύο μέρες πριν, όλοι οι οδηγοί είχαν προσκληθεί, για να πούμε τη γνώμη μας, αλλά επίσης και για τις κατατακτήριες. Είναι προς τη σωστή κατεύθυνση που μας ενσωματώνουν λίγο περισσότερο στις αποφάσεις που παίρνουν.

Είναι λογικό. Είμαστε 22 άτομα κι επίσης ξέρουμε ποιο είναι το καλύτερο για το άθλημα, με κάποιες εξαιρετικές απόψεις και ιδέες. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι 22 άτομα βγαίνουν από το μονοθέσιο, χαμογελούν και είναι ενθουσιασμένοι. Έτσι, γι’ αυτό είναι σημαντικό να λέμε την άποψή μας και αυτή να ακούγεται για το μέλλον.

TEST PRE CAMPIONATO F1/2016 - T2 - BARCELLONA (SPAGNA)

Το σύστημα προστασίας Halo δοκιμάστηκε τις δύο τελευταίες ημέρες των δοκιμών, ώστε να υπάρξουν δεδομένα, καθώς η FIA σκοπεύει να το εντάξει στα μονοθέσια το 2017. Ο κόσμος της Formula 1 έχει διχαστεί, όμως ο Rosberg θέλει να υπάρξει προστασία για το κεφάλι του οδηγού, ενώ δε βρίσκει άσχημη την κατασκευή.

Το Halo είναι κάτι που πίεσε πολύ η GPDA, διότι η πιο επικίνδυνη περιοχή παραμένει για τους οδηγούς της Formula 1, το κεφάλι. Πολλοί πρόσφατοι θάνατοι έγιναν σε αγώνες με απροστάτευτο κεφάλι. Δεν ξέρω πώς ακριβώς το Halo θα το είχε αποτρέψει αυτό, αλλά σίγουρα θα το είχε κάνει σε μερικές περιπτώσεις. Έτσι, είναι μεγάλο ποσοστό.

Από μερικές οπτικές γωνίες, δείχνει αρκετά cool, από μπροστά για παράδειγμα είναι εξαιρετικό, κανένα πρόβλημα. Από άλλες γωνίες δε δείχνει τόσο καλό, αλλά δε δείχνει άσχημο. Έτσι, είναι εντάξει να το βάλουμε στο μονοθέσιο. Μπορώ να καταλάβω τα παράπονα, αλλά αυτά υπάρχουν για πάνω από 50 χρόνια. Όταν ο Jackie Stewart κατηγορούσε την ασφάλεια τη δεκαετία του 1970, δέχθηκε αυστηρή κριτική, κι εκείνα τα αυτοκίνητα ήταν θανατηφόρα. Πάντα θα υπάρχει η κριτική, αλλά ο καθένας έχει την άποψή του. Η γνώμη μου είναι ότι αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να προχωρήσουμε.