Jens Monsees


Η BMW προχώρησε στην πρόσληψη του Jens Monsees, ενός πρώην μηχανικού της Google, κάνοντάς τον αντιπρόεδρο της ψηφιακής στρατηγικής της, μια θέση που μέχρι πριν την πρόσληψη του Monsees δεν υπήρχε.

Η εταιρία έχει δώσει απεριόριστη ελευθερία και αυτονομία στον Monsees και στον πρόεδρο της ψηφιακής στρατηγικής της, Markus Schramm, για να προχωρήσουν σε όποιες αλλαγές αυτοί κρίνουν απαραίτητες, όπως τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, αλλά και την πιθανότητα να υπάρξουν στη παραγωγή 3D τυπωμένα αυτοκίνητα και μέρη αυτών.