F1 Grand Prix of Brazil - Qualifying


Θα περίμενε κανείς το αφεντικό ενός αθλήματος να είναι ικανοποιημένο από την κατάστασή που υπάρχει σε αυτό ή, αν δεν είναι, να κάνει κάτι ώστε να αλλάξει γρήγορα άποψη. Τα πράγματα στη Formula 1 δεν είναι έτσι, καθώς η FIA έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τους κανονισμούς. Ο Bernie Ecclestone διαφωνεί σε αρκετά ζητήματα, κι ένα από αυτά είναι οι κινητήρες.

Ο 85χρονος θέλει επιστροφή στα ατμοσφαιρικά μοτέρ, ωστόσο οι ομάδες έχουν αντίθετη άποψη, θεωρώντας ότι το μέλλον στην αυτοκίνηση είναι τα υβριδικά σύνολα. Το γεγονός αυτό δεν αρέσει τον Ecclestone, ο οποίος χρησιμοποίησε πρόσφατα τη λέξη καρτέλ ανάμεσα στους κατασκευαστές κινητήρων για να περιγράψει την κατάσταση. Αυτό δεν άρεσε στον Maurizio Arrivabene, με τον επί κεφαλής της Ferrari να αντικρούει τους συγκεκριμένους ισχυρισμούς.

GP AUSTRALIA F1/2016

Νομίζω ότι η συζήτηση για τα καρτέλ είναι απλώς γελοία. Ο καθένας προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του και το καλύτερο που μπορεί. Μιλάμε για ονόματα που έχουν μεγάλη ιστορία. Δεν πρόκειται να πετάξουν έτσι την ιστορία τους, και η φήμη τους γι’ αυτό το σχόλιο δεν αξίζει ούτε μία λέξη. Είναι περίεργο, διότι σε αυτόν τον κόσμο θα πρέπει να προσέχεις κάποιες φορές, επειδή, αν μιλάς λίγο περισσότερο με κάποιον, αν πηγαίνω για φαγητό με τον Toto ή τον Cyril, τότε κάνω καρτέλ; Είναι απλώς ένα δείπνο.

Θα πρέπει να μαθαίνουμε κάτι από το ράγκμπι, ότι, όταν είσαι στον αγωνιστικό χώρο, παίζεις πολύ σκληρά, δίνεις γροθιά, κάνει οτιδήποτε. Και στη συνέχεια βγαίνουν για φαγητό και κανένας δε λέει ότι έχουν καρτέλ ότι δημιουργούν κάτι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Είναι απλά γελοίο.

Ο επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι ο Βρετανός θέλει να παίξει το γνωστό του παιχνίδι, δηλαδή να προκαλέσει προκειμένου να γίνει θέμα αντιδράσεων και συζητήσεων.

Toto Wolff

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο καρτέλ, το άθλημα δεν τρέχει για τα καρτέλ. Ο Bernie είναι πάντα καλός στο να δημιουργεί αντιπαραθέσεις. Αν θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα καρτέλ, δε θα ήμασταν εδώ. Κάποιοι από εμάς είμαστε μέρος πολυεθνικών εταιρειών και παίρνουμε τις συμφωνίες πολύ σοβαρά. Έτσι, απλώς προκαλεί για τα πρωτοσέλιδα και τίποτε άλλο.

Ως επί κεφαλής μη εργοστασιακής ομάδας, ο Christian Horner της Red Bull θεωρεί ότι η αντίδραση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι ο Ecclestone δεν μπορεί να επηρεάσει ενδεχόμενες αλλαγές.

Christian Horner

Νομίζω ότι μπορείτε να καταλάβαινε πόσο απογοητευμένος είναι ο Bernie και τα σχόλιά του γίνονται επειδή δεν μπορεί να επηρεάσει κάποια αλλαγή. Έχεις μια δυναμική αυτή τη στιγμή στο άθλημα, όπου οι κατασκευαστές έχουν πολλή δύναμη. Αυτό κατά κύριο λόγο γίνεται λόγω των τεχνικών κανονισμών και την τωρινή κατάσταση όσον αφορά το power unit. Νομίζω ότι ο Bernie είναι απογοητευμένος ως υποστηρικτής, καθώς δεν μπορεί να ασκήσει επιρροή.

Η κατάστασή μας είναι διαφορετική από μια εργοστασιακή ομάδα. Ως ανεξάρτητη ομάδα, βασιζόμαστε στους κατασκευαστές για την προμήθεια ενός κινητήρα και φυσικά υπάρχει μεγάλη συζήτηση για την τιμή του κινητήρα, το format που πρέπει να έχουμε και φυσικά υπάρχει απόκλιση στην απόδοση. Έτσι, υπάρχουν κάποια σημαντικά ζητήματα που πρέπει να λυθούν. Ας ελπίσουμε σε συναίνεση και σε συμφωνία στο κοντινό μέλλον.