Rosberg

Χρειάστηκε να περάσει από 40 κύματα για να φτάσει σήμερα η Mercedes στη νίκη και το «1-2». Αρχικά, ήταν η κακή εκκίνηση των Lewis Hamilton και Nico Rosberg, οι οποίοι είδαν στον πρώτο γύρο τις δύο Ferrari μπροστά τους. Η ιταλική ομάδα είχε πολύ καλό ρυθμό και ο Vettel δε δυσκολευόταν να μείνει μπροστά, αλλά η Mercedes έκανε την καλύτερη επιλογή όσον αφορά τα ελαστικά για την επανεκκίνηση του αγώνα.

Ο Rosberg πέρασε στην πρώτη θέση μετά από το pit stop του Vettel και ο Γερμανός έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Η νίκη, όμως, δεν ήρθε αβασάνιστα, αφού ο Toto Wolff, επί κεφαλής της ομάδας, λέει πως ο Rosberg αντιμετώπισε πρόβλημα με τη θερμοκρασία των φρένων, κάτι που παραλίγο να τον οδηγήσει σε εγκατάλειψη, ενώ οριακή ήταν και η κατάσταση με τα ελαστικά, με τους μηχανικούς να μην μπορούν να μιλήσουν, λόγω των περιορισμών από τη FIA.

Είχαμε μερικά προβλήματα, όπως το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Nico με τη θερμοκρασία στις δαγκάνες των φρένων, οι οποίες ήταν ανοδικές, τόσο πολύ που σκεφτόμασταν να εγκαταλείψουμε στα 2/3 του αγώνα. Στη συνέχεια, η θερμοκρασία σταθεροποιήθηκε στη μέγιστη τιμή και αργότερα έπεφτε πολύ αργά, έτσι ένα στάδιο του αγώνα ήταν πολύ δύσκολο για την ομάδα.

Μετά, 15 γύρους πριν από το τέλος, οι υπολογισμοί μας έδειχναν ότι τα ελαστικά δε θα κρατήσουν. Περίπου στους 5 γύρους πριν από το τέλος, το πίσω αριστερό θα μπορούσε να κλατάρει και η θερμοκρασία τους έπεφτε συνεχώς. Ήταν 5 γύροι και ό,τι γίνει, δεν μπορούσαμε να τους πούμε να κάνουμε pit stop ή να πάνε πιο αργά, επειδή η θερμοκρασία θα έπεφτε κι άλλο.

Ήταν πραγματικά δύσκολο, γιατί δεν μπορούσαμε να του πούμε να προσέξει το πίσω αριστερό ελαστικό κι επειδή αυτά τα χρόνια υπήρχαν μηνύματα προς τους οδηγούς για το τι πρέπει να κάνουν. Η έλλειψη επικοινωνίας σίγουρα θα κυριαρχήσει σε κάποιες καταστάσεις όπου ο μηχανικός δεν έχει πλέον τον έλεγχο του αγώνα.

Nico Rosberg

Ο νικητής του σημερινού αγώνα είναι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και το μονοθέσιο που οδηγεί, μα παραδέχεται πως η Scuderia είναι ένας πολύ δυνατός αντίπαλος, γι’ αυτό και οι μηχανικοί θα πρέπει να δουλέψουν σκληρά πάνω στη βελτίωση της W07.

Ναι, τα φρένα ζεστάθηκαν διότι μπήκε γόμα στα brake ducts, έτσι ήταν κρίσιμο και σημαντικό να το διαχειριστούμε. Ήμασταν στο όριο για να εγκαταλείψουμε, αλλά όλα δούλεψαν, οπότε είμαι χαρούμενος. Ήταν ένα σπουδαίο 3ήμερο κι ένα σπουδαίο ξεκίνημα της σεζόν με ένα απίστευτο μονοθέσιο. Είναι πρωτοφανές το πώς έχουμε βελτιώσει το παιχνίδι μας και η Ferrari είναι κοντά, ήταν μια απειλή για τον αγώνα. Ήταν πολύ γρήγοροι κάποιες φορές, επομένως πρέπει να προσέχουμε και να πιέζουμε, αλλά αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο.