Mercedes


Το δύο στα δύο έχει κάνει η Mercedes στο φετινό ξεκίνημα, αλλά αυτό δεν ήρθε με τον πιο εύκολο τρόπο. Εκτός από το γεγονός πως η Ferrari έχει μειώσει όσο ποτέ τη διαφορά από την κορυφή, η W07 δεν είναι ένα άτρωτο μονοθέσιο. Τα πάντα παραλίγο να χαθούν στην Αυστραλία, όπου, μετά από την μέτρια εκκίνηση των Mercedes, η Scuderia βρέθηκε στο «1-2», ωστόσο τελικά η γερμανική ομάδα πήρε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Στο Μπαχρέιν, ο Kimi Raikkonen τερμάτισε ανάμεσα στις δύο Mercedes, με τον Lewis Hamilton να περιορίζεται στην τρίτη θέση, μετά από το περιστατικό με τον Valtteri Bottas στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου. Βέβαια, αυτό ήρθε μετά από την κακή εκκίνηση του Βρετανού, πράγμα που αναγκάζει τους μηχανικούς στο Brackley για ενδελεχή έρευνα γύρω από το θέμα αυτό, που μπορεί να αποδειχθεί σημαντικό στην έκβαση ενός αγώνα.

Σύμφωνα με τον επί κεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα οφείλεται στο hardware του συμπλέκτη, γι’ αυτό και θα λάβει τη βοήθεια της Daimler, προκειμένου να βρεθεί λύση, αν και ο Αυστριακός δε γνωρίζει πότε μπορεί να φανεί αυτό στην πίστα.

Πιστεύουμε πως είναι πρόβλημα στο hardware των ηλεκτρονικών. Δεν μπορούμε να το λύσουμε αυτό μέσα σε έναν αγώνα, και προσπαθούμε να το λύσουμε. Πρέπει να βελτιστοποιήσουμε τον τρόπο που αξιολογούνται οι συμπλέκτες, πώς τρέχουν, πώς τους καλιμπράρουμε και πώς τους χρησιμοποιούν οι οδηγοί. Η συνεργασία με την Daimler έχει να κάνει με τη βελτιστοποίηση του hardware και παίρνει λίγο χρόνο. Δεν είμαστε σίγουροι για το πότε θα έχουμε αποτελέσματα.

Νομίζω ότι περισσότερο τυχαίο. Όταν κοιτάξετε την εκκίνηση του Nico στον γύρο σχηματισμού, ήταν από λάθος, γιατί επέλεξε δευτέρα ταχύτητα. Πήγαμε σε anti-stall. Όλα αυτά είναι πιθανά και αυτός ήταν ο σκοπός της αλλαγής των κανονισμών. Μετά από τις αλλαγές αυτές, οι εκκινήσεις είναι μέτριες, έτσι, πριν βρούμε την πραγματική αιτία, δε θέλω να πω κάτι.