GP CINA F1/2016

Ήδη 53 βαθμούς πίσω από την κορυφή βρίσκεται η Ferrari μετά από μόλις τρεις αγώνες. Η ιταλική ομάδα είναι πιο ανταγωνιστική φέτος, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει έναν αγώνα χωρίς προβλήματα για τουλάχιστον έναν από τους δύο οδηγούς της, είτε αυτά αφορούν την αξιοπιστία είτε τη μεταξύ τους επαφή, αν κοιτάξουμε την Κίνα.

Η Mercedes συνεχίζει να κρατά τα ηνία της κορυφής όσον αφορά την απόδοση, όμως η Ferrari βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στους Γερμανούς. Η SF16-H έδειξε πολύ γρήγορη στο Shanghai International Circuit, αλλά τα λάθη των Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel στις κατατακτήριες, μαζί με τη μεταξύ τους επαφή στην πρώτη στροφή δεν επέτρεψαν στη Ferrari να παλέψει για τη νίκη.

Η σεζόν έχει ακόμα 18 αγώνες για το τέλος και η ομάδα του Maranello θα πρέπει να εξαλείψει τα λάθη και να πιέσει στη βελτίωση του μονοθεσίου για να δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τη Mercedes. Ο Raikkonen πιστεύει στη δυναμική του μονοθεσίου, αλλά επισημαίνει πως στόχος είναι οι απροβλημάτιστοι αγώνες.

Μόνο τρεις αγώνες έχουν γίνει. Προφανώς πολλά μπορούν να συμβούν και πολλά σίγουρα θα συμβούν. Θα πρέπει να παίρνουμε τους περισσότερους βαθμούς που μπορούμε, να μην έχουμε προβλήματα στον αγώνα, και να περνάμε μπροστά. Δεν είμαστε πολύ άσχημα στην ταχύτητα. Στις κατατακτήριες της Κίνας είχαμε την ταχύτητα να είμαστε κοντά του (σ.σ. στο Nico Rosberg) χωρίς να κάνουμε λάθη. Αλλά, αν δεν έχεις καθαρούς αγώνες, τότε δεν μπορείς να τους κερδίσεις.

Θα υπάρξουν πίστες που θα είμαστε πιο δυνατή απ’ ό,τι εδώ και κάποιες φορές θα είμαστε πιο δυνατοί, αλλά το βασικό είναι να βελτιώσουμε το μονοθέσιο σε όλο το πακέτο. Στη συνέχεια, μπορούμε να έχουμε δυνατούς αγώνες, να κερδίζουμε και να παλεύουμε μαζί τους. Αλλά, τα προβλήματα δε βοηθούν στο πρωτάθλημα. Ο Rosberg έχει κερδίσει τρεις αγώνες, κάτι που είναι ιδανικό γι’ αυτόν και όχι για τους άλλους. Το αξίζει κι εμείς πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά.