engine_swap_Mazda_MX5_01


Τα engine swaps με βάση το Mazda MX-5 είναι αρκετά αρκετά διαδεδομένα, κυρίως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Συνήθως στο χώρο του κινητήρα και στη θέση του μικρού εργοστασιακού κινητήρα μπαίνει κάποιος μεγάλος αμερικάνικος V8, και η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση.

Έτσι, στη θέση του 1.8-λίτρων τετρακύλινδρου κινητήρα έχει μπει ένας LS1 από μια Camaro Z28 του 2001. Ο V8 έχει χωρητικότητα 5,7-λίτρα και αποδίδει από το εργοστάσιο 350 άλογα και 495 Nm ροπή, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και ενός μπλοκέ διαφορικού της Getrag, το οποίο έχει μόλις 1.600 χλμ.

engine_swap_Mazda_MX5_04

Τα φρένα του, όμως, είναι εργοστασιακά, ενώ φοράει αμορτισέρ της Koni με ελατήρια της Eibach, και ελαστικά 225/45/15. Το αυτοκίνητο του 1990 και, όπως κατάλαβες, βρίσκεται προς πώληση, με τον ιδιοκτήτη να αναφέρει ότι φυλασσόταν πάντα σε γκαράζ και δεν έχει μπει ποτέ σε πίστα, ζητώντας 20.000 δολάρια.