Mazda MX-5 με V8 και σχεδόν 400 άλογα. Γιατί όχι;

Σχετικά άρθρα

engine_swap_Mazda_MX5_01

Τα engine swaps με βάση το Mazda MX-5 είναι αρκετά αρκετά διαδεδομένα, κυρίως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Συνήθως στο χώρο του κινητήρα και στη θέση του μικρού εργοστασιακού κινητήρα μπαίνει κάποιος μεγάλος αμερικάνικος V8, και η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση.

Έτσι, στη θέση του 1.8-λίτρων τετρακύλινδρου κινητήρα έχει μπει ένας LS1 από μια Camaro Z28 του 2001. Ο V8 έχει χωρητικότητα 5,7-λίτρα και αποδίδει από το εργοστάσιο 350 άλογα και 495 Nm ροπή, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και ενός μπλοκέ διαφορικού της Getrag, το οποίο έχει μόλις 1.600 χλμ.

engine_swap_Mazda_MX5_04

Τα φρένα του, όμως, είναι εργοστασιακά, ενώ φοράει αμορτισέρ της Koni με ελατήρια της Eibach, και ελαστικά 225/45/15. Το αυτοκίνητο του 1990 και, όπως κατάλαβες, βρίσκεται προς πώληση, με τον ιδιοκτήτη να αναφέρει ότι φυλασσόταν πάντα σε γκαράζ και δεν έχει μπει ποτέ σε πίστα, ζητώντας 20.000 δολάρια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mazda CX-80

Η Mazda παρουσίασε σήμερα το νέο της επταθέσιο SUV, το CX-80, που αποτελεί το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή γκάμα της και τη νέα...

Ανάκληση για 145.034 Mazda CX-60 και CX-90

Η Mazda ανακαλεί 145.034 CX-60 και CX-90 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 15 Μαρτίου 2022 και 11 Δεκεμβρίου 2023 επειδή μπορεί να γίνει αισθητή μια ξαφνική...

H Mazda κατοχύρωσε το όνομα 6e, ετοιμάζει ηλεκτρικό sedan;

Η παραγωγή του Mazda6 αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα, κλείνοντας έναν κύκλο 12 ετών εμπορικής πορείας. Παρότι, δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι σχεδιάζει η...

Οι τιμές του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV με τον περιστροφικό κινητήρα

Η Mazda ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του MX-30 e-Skyactiv R-EV, το οποίο σηματοδοτεί την επιστροφή του διάσημου περιστροφικό κινητήρα στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας...