drive-50-business-elon-musk-art

Σε μία κίνηση που δεν ξάφνιασε κανέναν, το “The Drive”, ένα παρακλάδι του Time Magazine, ανακήρυξε τον Elon Musk, τον ιδρυτή και CEO της Tesla Motors ως τον πλέον επιδραστικό άνθρωπο στην βιομηχανία αυτοκινήτου.

Πρόσεξε, μιλάμε για επιδραστικούς ανθρώπους και το τονίζω αυτό, γιατί ενώ δεν γνωρίζω αν το μέλλον της αυτοκίνησης θα είναι ηλεκτρικό, είμαι απολύτως σίγουρος ότι ο Musk και η Tesla, ξεκίνησαν μία μικρή “επανάσταση”. Γιατί ποια ήταν η τελευταία φορά που όχι μόνο μία μικρή, νεοσύστατη εταιρία κατάφερε να μπει σφήνα στο κατεστημένο, αλλά η συγκεκριμένη εταιρία, έκανε το κατεστημένο να την κυνηγά; Πότε άλλοτε έχουμε δει εταιρία να μην πουλά τα αυτοκίνητα της μέσω αντιπροσωπειών, αλλά απευθείας; Πότε άλλοτε έχουμε δει λανσάρισμα μοντέλου να ακολουθείται από 400.000 “τυφλές” προπαραγγελίες; Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά στο παρόν, η Tesla των 3 μοντέλων, η Tesla του Gigafactory, η Tesla του ιδιοφυούς Elon Musk, έχει την δύναμη κάνει πράγματα και ίσως πιο σημαντικά, έχει αποδείξει ότι έχει την δύναμη να ασκεί επιρροή… άσχετα αν αυτοί στους οποίους ασκείται, το παραδέχονται ή όχι. Να προσθέσω επίσης ότι ο Musk συμπεριλαμβάνεται και σε μία ακόμα λίστα του “The Drive”, αυτή με τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στην τεχνολογία αυτοκινήτου. Βέβαια, εκεί, βρίσκεται στην 2η μόλις θέση, πίσω από τον John Krafcik της Goofle, ενώ στην 8η θέση, βρίσκεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος, Christian von Koenigsegg.

Για την ιστορία, να αναφέρω ότι τις υπόλοιπες θέσεις στο top 10 του “The Drive” όσον αφορά στους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στην βιομηχανία αυτοκινήτου, έχουν με αντίστροφη σειρά οι εξής: Mary Barra – CEO της General Motors, Ratan Tata – πρώην πρόεδρος του Tata Group, Raj Nair – CTO και αντιπρόεδρος εξέλιξης προϊόντων της Ford, Mark Fields – CEO της Ford, Charles Breyer – Δικαστής στο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο των Η.Π.Α., Roger Penske – Πρόεδρος της Penske Corporation, Li Shufu – Πρόεδρος της Geely, Sergio Marchionne – CEO της FCA και της Ferrari και Barack Obama – Πρόεδρος των Η.Π.Α.

Στις σχετικές ειδήσεις, το Model 3 θα χρησιμοποιεί διαφορετική μπαταρία από αυτή του Model S. Η μπαταρία θα έχει 50% λιγότερα κελιά από αυτά της μπαταρίας του Model S, αλλά αυτά θα αποθηκεύουν μεμονωμένα 30% περισσότερη ενέργεια, κάτι που θα δίνει αυτονομία 320 χλμ. O Musk είπε στους επενδυτές πως ο σχεδιασμός του Model 3 δεν έχει τελειώσει ακόμη, μιας και χρειάζονται ακόμη 6 με 9 εβδομάδες για να παρθούν οι όποιες μηχανικές αποφάσεις που θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό του μοντέλου.