RBR

Έπρεπε να φτάσουμε στο 2014 για να κλονιστούν οι σχέσεις μεταξύ της Red Bull και της Renault. Οι δύο εταιρείες κατέκτησαν μαζί 8 παγκόσμια πρωταθλήματα (4 οδηγών και 4 κατασκευαστών), ωστόσο οι turbo V6 κινητήρες πλήγωσαν σημαντικά την αυστριακή ομάδα, με αποτέλεσμα να είναι ανίκανη για τη διεκδίκηση των παγκόσμιων τίτλων.

Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα πέρυσι, όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι για την ομάδα του Milton Keynes. Αφού οι πρώην Πρωταθλητές εισέπραξαν το άκυρο από τη Mercedes και τη Ferrari, συνέχισαν ουσιαστικά τη συνεργασία με τη Renault, παρόλο που στο πίσω μέρος υπάρχουν τα λογότυπα της TAG Heuer.

Είναι ακόμα νωρίς να μιλάμε για το 2017, όπως ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, λέει ότι η γαλλική εταιρεία προσφέρει κινητήρες στη Red Bull. Μάλιστα, η πρόσφατη συμφωνία για τους κινητήρες προβλέπει γνωστοποίηση των προσφορών ή των συμβολαίων στη FIA μέχρι τις 15 Μαΐου, και ο Abiteboul λέει πως υπάρχει δεσμευτική προσφορά.

Νομίζω ότι μπορείτε να πείτε πως η Red Bull έχει μια προσφορά. Ειλικρινά, πέρυσι τέτοιον καιρό δε θα μπορούσα να απαντήσω με ακρίβεια. Δεν είναι ακριβώς η ίδια κατάσταση, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να στοιχηματίσεις σε ένα πιθανό αποτέλεσμα από τις εμπορικές συζητήσεις σε ένα περιβάλλον όπως είναι η Formula 1.

Αυτό που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι οι σχέσεις μεταξύ της Renault και της Red Bull είναι καλύτερες. Έχουν βελτιωθεί για τη βελτίωση των προϊόντων μας. Θα ήθελα να ελπίζω ότι, αν συνεχίσουμε να αποδεικνύουμε ότι το προϊόν μας μπορεί να βελτιωθεί και μπορεί να γίνει ένας κινητήρας για να παλεύεις για βάθρο ή και για πρωταθλήματα, τότε θα υπάρξει ένα αμοιβαίο ενδιαφέρον για να συνεχίσουμε.

Motor Racing - Formula One World Championship - Australian Grand Prix - Practice Day - Melbourne, Australia

Το 2ήμερο 17 και 18 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης. Εκεί οι ομάδες θα δοκιμάσουν αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους και η Renault θα έχει έναν νέο κινητήρα, τον οποίο θα χρησιμοποιήσει στον Καναδά. Ο Abiteboul θεωρεί πως αυτό θα συσφίξει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις των δύο εταιρειών.

Υπάρχει μια προφανής σχέση που μπορεί να συνεχιστεί. Αν αυτή η αρχή συμφωνηθεί, κάτι που δε συμβαίνει τώρα, τότε θα είναι μια συμφωνία για τους αριθμούς. Η Red Bull είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη να παραμείνει πελάτης της Renault. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, αυτό εύχομαι. Τώρα, θα πρέπει να το κάνουμε μέσα από την τεχνική και την ανταγωνιστική προοπτική, μέσα από τον προϊόν μας. Αυτό μετράει για τη Red Bull, και η δοκιμή για τον νέο κινητήρα έρχεται την κατάλληλη στιγμή.