Honda

Το βασικότερο πρόβλημα της McLaren παραμένει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο κινητήρας. Ο Honda RA616H είναι ένα βελτιωμένο, πιο αξιόπιστο και δυνατό power unit σε σχέση με την περσινή σεζόν, όμως δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους κορυφαίους Mercedes-Benz PU106C Hybrid και Ferrari 059/5.

Η βελτίωση είναι ο μοναδικός δρόμος για τους μηχανικούς της Honda, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους 14 μάρκες που θα χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν για την αναβάθμιση του power unit. Έχουμε διανύσει σχεδόν το 1/4 της σεζόν, ωστόσο ο επί κεφαλής της Honda, Yusuke Hasegawa, λέει πως δεν υπάρχει ακόμα κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο για τη χρήση των μαρκών, τονίζοντας πως στο 2ήμερο τεστ της Βαρκελώνης που ξεκινά αύριο δε θα δοκιμαστούν αναβαθμίσεις στα εξαρτήματα.

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Παρόλο που βελτιωνόμαστε συνεχώς, αν δε νοιαζόμασταν για τις μάρκες, είμαστε έτοιμοι για ενημέρωση. Αλλά, θα πρέπει να αποφασίσουμε την τακτική για το ποιο Grand Prix θα έχουμε αναβαθμίσεις, έτσι δεν μπορώ ακόμα να πω. Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο. Δεν υπάρχει κάποια μεγάλη αναβάθμιση στα εξαρτήματα, αλλά υπάρχουν κάποιες ενημερώσεις στον έλεγχο.

Δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε μάρκες για τις αναβαθμίσεις στα καύσιμα. Όταν είναι έτοιμα, αν αλλάξουμε το καύσιμο, θα πρέπει να αλλάξουμε και τις χαρτογραφήσεις, γι’ αυτό και είναι λογικό να έχουμε πρόγραμμα για να το κάνουμε αυτό.

Η Mobil 1 ετοιμάζει νέο καύσιμο για το ιαπωνικό power unit, το οποίο είναι πιθανό να δούμε στον Καναδά. Έτσι, θα μπορούσε αυτό να συνδυαστεί με νέο κινητήρα, αλλά ο Ιάπωνας δεν είναι σίγουρος για τίποτα. Επίσης, δηλώνει ότι θα πρέπει να εξεταστεί το πρόβλημα που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Fernando Alonso στον χθεσινό αγώνα, αν και ο κινητήρας του Ισπανού κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιηθεί και στο Μονακό.

Δεν έχουμε αποφασίσει πότε θα έρθει ο επόμενος κινητήρας. Θα πρέπει πρώτα να εξετάσουμε αν ο κινητήρας του Alonso είναι εντάξει για το Μονακό. Νομίζουμε ότι είναι εντάξει. Ήταν μια απρόσμενη διακοπή που σκότωσε τον κινητήρα. Δεν ξέρουμε τι το προκάλεσε αυτό, αλλά νομίζουμε ότι ο κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον επόμενο αγώνα. Θα πρέπει να ελέγξουμε την κατάσταση.