To Mazda3 με 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα 105 ίππων

Σχετικά άρθρα

2016_Mazda3_Skyactiv-D_39

Η Mazda προσθέτει στο hatchback μοντέλο της, για την ευρωπαϊκή αγορά, τον 1.500άρη Skyactiv-D πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 105 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 270 Nm ροπή, πλήρως διαθέσιμη από τις 1.600 μέχρι 2.500 σ.α.λ.

Η μέση μικτή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,8 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 99 γρ./χλμ., ενώ για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 11 δευτ., πριν πιάσει τα 187 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας.

2016_Mazda3_Skyactiv-D_29

Όμως, η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι ο Mazda3 αποκτά μια νέα ειδική έκδοση για τα δεξιοτίμονα hatchback μοντέλα. Αυτή διαθέτει νέες σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, μαύρες δερμάτινες-σουετ επενδύσεις με κόκκινες ραφές και ένα αεροδυναμικό πακέτο.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Further raising its profile as one of the most compelling choices in Europe’s highly competitive C segment, the Mazda 3 hatchback and sedan model range powertrain line-up has been broadened by the addition of a new, exceptionally frugal, Euro 6-compliant, 105 PS SKYACTIV-D 1.5 turbodiesel.

Significantly increasing the Mazda 3’s competitiveness within the segment, the new engine features a remarkably low compression ratio of 14.8:1 and a bespoke variable turbine geometry turbocharger. It generates CO2 emissions as low as 99 g/km and returns average fuel economy figures from just 3.8 l/100 km. It also showcases new Natural Sound Smoother technology, which effects a significant reduction in engine noise and vibration.

The Mazda 3 encases the precision engineering finesse of SKYACTIV technology within stunning, KODO – Soul of Motion design. Boasting an innovative, lightweight and ultra-stiff bodyshell, the Mazda 3 is one of the lightest members of the C-segment, with kerb weights starting at only 1,185 kg. Acting in conjunction with outstanding aerodynamics, its chassis components combine refinement, cosseting ride comfort and fuel economy with engaging driving dynamics and excellent athletic agility.

The sophisticated, driver-focused cockpit layout of the Mazda 3’s spacious interior is notable for its compact instrument cluster, a large, 7-inch colour touch-screen display*, a rotary multimedia system commander* and an Active Driving Display* -one of the first head-up displays in the C-segment.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mazda CX-80

Η Mazda παρουσίασε σήμερα το νέο της επταθέσιο SUV, το CX-80, που αποτελεί το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή γκάμα της και τη νέα...

Ανάκληση για 145.034 Mazda CX-60 και CX-90

Η Mazda ανακαλεί 145.034 CX-60 και CX-90 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 15 Μαρτίου 2022 και 11 Δεκεμβρίου 2023 επειδή μπορεί να γίνει αισθητή μια ξαφνική...

H Mazda κατοχύρωσε το όνομα 6e, ετοιμάζει ηλεκτρικό sedan;

Η παραγωγή του Mazda6 αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα, κλείνοντας έναν κύκλο 12 ετών εμπορικής πορείας. Παρότι, δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι σχεδιάζει η...

Οι τιμές του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV με τον περιστροφικό κινητήρα

Η Mazda ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του MX-30 e-Skyactiv R-EV, το οποίο σηματοδοτεί την επιστροφή του διάσημου περιστροφικό κινητήρα στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας...