Mercedes-Benz PU106C Hybrid


Οι κινητήρες αποτελούσαν και συνεχίζουν -όπως όλα δείχνουν- να αποτελούν ένα μεγάλο αγκάθι για τους υπεύθυνους της Formula 1. Χρειάστηκε να φτάσουμε τα όρια της τελικής προθεσμίας για να υπάρξει επίσημη συμφωνία, στην οποία αναφέρεται πως το κόστος θα πρέπει να μειωθεί, και μέσα από μείωση στον αριθμό των διαθέσιμων μονάδων από το 2017.

Φέτος, κάθε οδηγός ξεκίνησε τη χρονιά με 5 διαθέσιμους κινητήρες για τους 21 αγώνες, όταν το 2017 οι κινητήρες θα είναι 4. Τα σχέδια για το μέλλον είναι ακόμα πιο… επιθετικά, καθώς έχουμε διαβάσει ότι το 2018 ενδέχεται να έχουμε μόνο τρεις κινητήρες. Σου φαίνεται μικρό το νούμερο αυτό; Και που είσαι ακόμα!

Η εξοικονόμηση χρημάτων αρχίζει να φτάνει πλέον τα όρια της γελοιότητας (μεταξύ μας, τα έχει ξεπεράσει), καθώς το Auto Motor und Sport ισχυρίζεται ότι το 2019 ο κάθε οδηγός θα πρέπει να βγάλει όλη τη σεζόν με μόλις 2 κινητήρες! Δεν ξέρω αν η αξιοπιστία φτάσει σε τόσο εντυπωσιακά επίπεδα, πάντως ο Charlie Whiting υποστηρίζει ότι οι κατασκευαστές είναι σύμφωνοι με τον περιορισμό των power units.

Είμαι βέβαιος ότι θα το πετύχουν, επειδή οι ίδιοι οι κατασκευαστές είναι σίγουροι κι έχουν συμφωνήσει με αυτούς τους αριθμούς.

Εύχομαι και… εις ανώτερα!