Mercedes-Benz PU106C Hybrid

Ένα από τα αρνητικά σημεία των turbo V6 κινητήρων που γνωρίσαμε το 2014 ήταν το κόστος τους. Πέρα από τα πολλά εκατομμύρια που ξόδεψαν και ξοδεύουν οι κατασκευαστές για την ανάπτυξη και την εξέλιξή τους, το κόστος τους για τις πελατειακές ομάδες είναι μεγάλο, γι’ αυτό και υπάρχουν συζητήσεις ώστε να γίνει μείωση στα €12 εκατομμύρια ανά σεζόν.

Αυτό δεν είναι εύκολο για έναν κατασκευαστή, όπως έχει πει και η Ferrari, υποστηρίζοντας ότι για τους συγκεκριμένους κινητήρες δαπανώνται πολλά χρήματα. Μία λύση θα μπορούσε να είναι οι μειωμένοι διαθέσιμοι κινητήρες για κάθε σεζόν. Φέτος, είναι πέντε οι κινητήρες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας οδηγός στους 21 αγώνες χωρίς να πάρει κάποια ποινή, πράγματα που ίσως αλλάξει σημαντικά για το 2018.

Οι ομάδες θα συζητήσουν, μαζί με τη FIA και τον Bernie Ecclestone, το ενδεχόμενο να υπάρχουν μόνο τρεις διαθέσιμοι κινητήρες για το 2018, κάτι που σίγουρα είναι υπερβολικό. Η ιδέα φαίνεται πως βρίσκει την υποστήριξη των ομάδων, ωστόσο το θέμα θα συζητηθεί στις ερχόμενες συναντήσεις του Strategy Group και της Επιτροπής της Formula 1, ώστε να μην υπάρξει μείωση στο κόστος του ενός κινητήρα ή να μην έχουμε τελικά ανεξάρτητο προμηθευτή.

Mercedes και Ferrari εμφανίζονται θετικές, εν αντιθέσει με τη Red Bull, η οποία συνεχίζει να πιστεύει πως θα πρέπει να υπάρξει είσοδος ενός ανεξάρτητου κατασκευαστή στο άθλημα, προκειμένου να μην υπάρχουν τα προβλήματα του κόστους για τις πελατειακές ομάδες και φυσικά τη διαθεσιμότητα, ένα θέμα που απασχόλησε πέρυσι πολύ την αυστριακή ομάδα.

Ο Christian Horner δεν πιστεύει σε μια συμφωνία στο άμεσο μέλλον και τα τώρα δηλώνει ανοιχτά πως τα κριτήρια της FIA (σημαντική μείωση του κόστους στα €12 εκατομμύρια, διαθεσιμότητα ή η εγγύηση για την προμήθεια, σύγκλιση της δύναμης σε ένα μικρό εύρος και το πρόβλημα του ήχου) δε θα ικανοποιηθούν χωρίς ανεξάρτητο προμηθευτή.