Red Bull

Οι μηχανικοί της Renault δεν έχουν σταματήσει να εργάζονται σκληρά πάνω στη βελτίωση του power unit από το 2014, και φέτος τα πράγματα έχουν γίνει καλύτερα για τον Γάλλο κατασκευαστή και τις ομάδες που χρησιμοποιούν τον RE16, μιας και παρουσιάζει βελτιωμένη αξιοπιστία και απόδοση, ενώ στο Μονακό είχαμε την πρώτη φετινή αναβάθμιση.

Αυτή βρέθηκε στα μονοθέσια των Daniel Ricciardo και Kevin Magnussen, με τον πρώτο να ξεκινά τον αγώνα από την πρώτη θέση, αλλά το καταστροφικό pit stop τού στέρησε τη νίκη. Ο επί κεφαλής της Red Bull, Christian Horner, επισημαίνει πως η διαφορά στην απόδοση ήταν περίπου 2 δέκατα στον γύρο, ελπίζοντας ότι η αναβάθμιση θα φανεί περισσότερο στον Καναδά και το Αζερμπαϊτζάν, δύο πίστες που απαιτούν δύναμη από το μονοθέσιο.

Νομίζω ότι η Renault έκανε καλή δουλειά και προφανώς θα έρθει το κέρδος από το power unit. Είναι περίπου 2 δέκατα στον γύρο, έτσι ελπίζω ότι αυτό θα είναι λίγο περισσότερο σε πίστες όπως το Μόντρεαλ και το Αζερμπαϊτζάν. Είναι ένα θετικό βήμα και, χωρίς αυτό, δε θα είχαμε καταφέρει ό,τι κάναμε στο Μονακό.

Μάλιστα, στα πλαίσια του Grand Prix στο Μονακό, η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα power unit της Renault για το 2017 και το 2018 -όπως και η Toro Rosso-, με τον Horner να λέει πως αυτή δεν ήταν μία δύσκολη απόφαση.

Ήταν μια αρκετά απλή συζήτηση για την επέκταση της συμφωνίας για άλλα δύο χρόνια. Μια τη αναδιάρθρωση που έγινε στη Renault και τη δέσμευση και την επένδυση που έχουν κάνει, είναι μια αρκετά λογική και απλή συζήτηση. Πληρώνουμε μία λογική τιμή και προφανώς μπορούμε να έχουμε κάποια άλλη μάρκα, και το γεγονός ότι η STR πήρε τον ίδιο κινητήρα, δημιουργεί μια περαιτέρω σύμπραξη.