Πολλές δυσκολίες αντιμετώπισαν οι Red Bull και Toro Rosso στην εύρεση προμηθευτή κινητήρων για το 2016. Τη μεγαλύτερη αβεβαιότητα βίωσε πρώτη, καταλήγοντας τελικά σε συμφωνία με τη Renault, ωστόσο ο κινητήρας τρέχει με το λογότυπο της TAG Heuer, ενώ η Toro Rosso συμβιβάστηκε με τον περσινό κινητήρα της Ferrari.
Η αυστριακή και ιταλική ομάδα, όμως, γνωστοποίησαν ήδη τη συμφωνία για το 2017 και το 2018. Ένα προμηθευτής θα δίνει κινητήρες και στις δύο ομάδες, και αυτός θα είναι η Renault, πράγμα που σημαίνει πως η Toro Rosso θα επιστρέψει ξανά στους γαλλικούς κινητήρες μετά από ένα διάλειμμα στη φετινή σεζόν.
Ο επί κεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε:
Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας, η οποία έχει αποδειχθεί πολύ επιτυχημένη όλο αυτό το διάστημα. Μετά από μια ανασυγκρότηση που έχει αναλάβει η Renault, έχει σημειωθεί ξεκάθαρη πρόοδος, κάτι που έκανε λογικό να συνεχίσουμε με έναν κινητήρα υπό το όνομα της TAG Heuer.
Από την πλευρά του, ο Jerome Stoll, Πρόεδρος της Renault Sport Racing, σημείωσε:
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που συνεργαζόμαστε με τόσο δυνατές ομάδες όπως είναι η Red Bull Racing και η Scuderia Toro Rosso. Το να έχεις ανταγωνιστικούς συνεργάτες, καταδεικνύει την εμπιστοσύνη που και οι δύο έχουν βελτιώσει για το power unit της Renault και για όλο μας τον οργανισμό.