Ferrari 488 GTB

Μετά από τις υποσχέσεις για διατήρηση των ατμοσφαιρικών κινητήρων στα αυτοκίνητά της, η Ferrari επέλεξε τελικά το turbo, με την California Τ να κάνει την αρχή και την 488 GTB να ακολουθεί, καθώς η ιταλική εταιρεία δεν μπορούσε να αντέξει τον ανταγωνισμό, κυρίως από την πλευρά της McLaren.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το turbo να περάσει και στις αγωνιστικές εκδόσεις της, γεγονός που άμεσα επηρεάσει τον ήχο. Η 488 GT3 βρέθηκε στην πίστα της Monza, εκεί όπου καταγράφηκε να κινείται με τέρμα γκάζι. Παρόλο που ο ήχος δεν είναι κακός, σίγουρα δεν έχει την ποιότητα και την ένταση των ατμοσφαιρικών κινητήρων, ενώ φαίνεται και η διαφορά με την αγωνιστική Lamborghini Huracan.