GP CANADA F1/2016

Όπως θα θυμάσαι, η FIA είχε θέσει υπό παρακολούθηση τις δυο ομάδες, για τις οποίες υπήρξαν καταγγελίες αναφορικά με την ελαστικότητα των αεροτομών τους ήδη από τον αγώνα στην Ισπανία. Μετά το τέλος του gp στον Καναδά, ο Charlie Whiting αποκάλυψε πως η Παγκόσμια Ομοσπονδία διεξήγαγε μυστικά τεστ, με τα οποία άσκησε δυνάμεις έως και 50 τοις εκατό μεγαλύτερες από το κανονικό, χωρίς να βρει κάποια παρατυπία.

Οι πίσω πτέρυγες των 5 κορυφαίων κατασκευαστών ελέγχθησαν (το Σάββατο) και όλες ήταν σε συμμόρφωση (με τους κανονισμούς). Αυξήσαμε το φορτίο ακόμα και 50 τοις εκατό, για να δούμε αν συνέβαινε το οτιδήποτε πάνω από το φορτίο δοκιμής και όλα ήταν καλά.

Ο Whiting ανέφερε πως για την ώρα το θέμα έχει κλείσει, αλλά με τις διαμορφώσεις στις πτέρυγες να αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα, δεν είναι σίγουρο πως το ζήτημα δεν θα μας απασχολήσει ξανά στο μέλλον. Κι αυτό γιατί δεν έχει αποδειχθεί πως οι πτέρυγες που χρησιμοποιήθηκαν στην Ισπανία είναι παρόμοιες με αυτές που είδαμε στο σιρκουί Gilles Villeneuve.