Test_Drive_BMW_i8_23

Η BMW, σύμφωνα με νέες αναφορές, θέλει να μετατρέψει το i8 και σε πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να τροποποιήσει την carbon δομή του σασί, δημιουργώντας ένα πλατύτερο κεντρικό τούνελ, μέσα στο οποίο θα τοποθετηθούν οι μπαταρίες του μοντέλου. Το σασί θα είναι το ίδιο που χρησιμοποίησε η BMW στο i8 hydrogen fuel cell prototype.

Το βάρος του ηλεκτρικού i8 δεν αναμένεται να αυξηθεί κατά πολύ, σε σχέση με το βάρος του τωρινού plug-in υβριδικού i8, βάρους 1.485 κιλών, μιας και ο 1.500αρης βενζινοκινητήρας θα δώσει τη θέση του σε δύο ηλεκτροκινητήρες. Για την ώρα, παραμένει άγνωστο πόσα άλογα θα παράγει το ηλεκτρικό i8, αν και οι φήμες θέλουν τον κάθε έναν από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες να μπορεί να παράγει έως και 268 άλογα.

Το μοντέλο δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν βγει στην αγορά το i8 facelift. Η BMW θα παρουσιάσει μέσα στο 2017 το ανανεωμένο i8, που θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 26 Ah, 6Ah μεγαλύτερη από τη σημερινή. Το i8 facelift θα αποκτήσει μια αναβαθμισμένη έκδοση του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ που θα συνδυάζεται με έναν δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα, με στόχο η συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 400 με 420 άλογα.

Εξ αυτών τα 170 (από τα 131 που είναι σήμερα) θα προέρχονται από τον δεύτερο, ο οποίος θα τροφοδοτείται από τη νέα μπαταρία, που θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει και ασύρματα, μέσω επαγωγικών φορτιστών, όπως συμβαίνει με το i8 safety car της Formula E.

Το i8 facelift θα διαθέτει, επίσης, βελτιωμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ ίσως τοποθετήσει και νέες ζάντες κατασκευασμένες από carbon και αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το αναρτώμενο βάρος κατά 25%.