Pirelli F1 Tyres

Τα μυαλά των μηχανικών δε σταματούν ποτέ να δουλεύουν και πάντα ψάχνουν  τρόπους για να κερδίσουν χρόνο από εκεί που ο νους του απλού οπαδού δεν πηγαίνει. Οι κανονισμοί γίνονται όλο και πιο αυστηροί, αλλά τα λεγόμενα «παραθυράκια» βρίσκονται εκεί για να έρχονται στην επιφάνεια από τις ομάδες, οι οποίες προσπαθούν να τα χρησιμοποιήσουν προς δικό τους όφελος.

Τα ελαστικά πάντα ήταν καθοριστικός παράγοντας για τη συνολική απόδοση του μονοθεσίου, και οι μηχανικοί ανέπτυξαν συστήματα που άλλαζαν τις πιέσεις των ελαστικών πριν αυτά τοποθετηθούν στο μονοθέσιο. Η Mercedes ήταν η καλύτερη σε αυτό, μπροστά από τη Red Bull, ενώ η Ferrari ακολουθούσε στην τρίτη θέση. Αυτό που γινόταν ήταν η εκμετάλλευση της θερμότητας των φρένων, ώστε αυτή να μεταφέρεται και να αυξάνεται η πίεση, προκειμένου να είναι στα επιτρεπόμενα όρια.

Οι πληροφορίες έλεγαν πως η Παγκόσμια Ομοσπονδία θα καταπολεμήσει τις τακτικές αυτές, και πράγματι αυτό γίνεται. Ο υπεύθυνος για τεχνικά ζητήματα, Charlie Whiting, έστειλε μια επιστολή σε όλες τις ομάδες, στην οποία αναφέρει πως πλέον οι ελάχιστες πιέσεις των ελαστικών θα ελέγχονται πριν αυτά μπουν το μονοθέσιο.

Οι έλεγχοι θα πραγματοποιούνται σε νέα και χρησιμοποιημένα ελαστικά, παρουσία μηχανικού της Pirelli, ενώ τονίζεται πως, από τη στιγμή που φοριούνται τα ελαστικά δεν γίνεται να βγει αέρας, παρά μόνο να προστεθεί. Επίσης, αν ένα σετ ελαστικών χρησιμοποιηθεί ξανά, τότε δεν είναι υποχρεωτική η επαναφορά των πιέσεων στις ελάχιστες τιμές.

Όσον αφορά τον αγώνα, οι σχετικοί έλεγχοι θα διεξάγονται πριν τα ελαστικά φορεθούν στο μονοθέσιο, αλλά οι επιπλέον έλεγχοι δεν είναι ικανοί να εξαλείψουν εντελώς την πιθανότητα χρήσης μεθόδων όπως μέσα από τις θερμικές κουβέρτες ή ακόμα και χειραγώγηση μέσω των αγωγών ψύξης, προκειμένου να μειωθεί η πίεση.