Mercedes-F1-tyre-pressure-tricks-revealed-1

Ο ανταποκριτής της Formula 1, Marc Surer, θεωρεί ότι σύντομα θα υπάρξει ”λύση” στο παραθυράκι του νόμου που έχουν βρει οι Mercedes, Red Bull και Ferrari όσον αναφορά την πίεση των ελαστικών.

Τους τελευταίους αγώνες, οι τρεις ομάδες φαίνεται ότι έχουν αναπτύξει ένα σύστημα, το οποίο θερμαίνει τον άξονα και κυρίως τα δισκόφρενα των μονοθεσίων. Η θερμότητα αυτή, με την βοήθεια μερικών τραχειών επιφανειών στο μέσα μέρος της ζάντας, δίνει στις ομάδες την ελάχιστη πίεση που πρέπει να έχουν τα ελαστικά, βάσει της Pirelli και της FIA.

O Marc Surer, παρουσιαστής του Γερμανικού Sky, ανέφερε:

Οι τιμές των πιέσεων που έχει δώσει φέτος η Pirelli είναι πολύ μεγαλύτερες από πέρσι. Αυτό όμως που κάνουν οι ομάδες με τον άξονα είναι πολύ κοστοβόρο. Η Ferrari είναι πιο πίσω από την Red Bull, η οποία είναι πολύ κοντά στην Mercedes σε αυτό το θέμα. Όλες οι ομάδες όμως προσπαθούν να κάνουν κάτι.

Όμως είμαι σίγουρος, ότι η FIA θα απαγορεύσει όλα αυτά τα μέσα στο υπόλοιπο της χρονιάς. Άλλο μέτρο θα ήταν να μετρά την πίεση των ελαστικών πριν αυτές τοποθετηθούν στο μονοθέσιο.