Spy_Photos_2017_Hyundai_i30_08

To Hyundai i30 παρουσιάστηκε το 2012, και το 2015 υπέστη ένα ελαφριάς έκτασης φρεσκάρισμα, και η κορεάτικη εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της νέας -τρίτης- γενιάς του μοντέλου, που αναμένεται το 2017.

Ένα πρωτότυπο αυτού, πιάστηκε να δοκιμάζεται σε ευρωπαϊκά εδάφη, έχοντας βαρύ καμουφλάζ. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι το εμπρός μέρος θα έχει αρκετά στοιχεία από το νέο Ioniq, καθώς και το ανανεωμένο i40. Η μάσκα του φαίνεται να είναι μικρότερη, διατηρώντας, όμως, το εξάγωνο σχήμα της, με τα φωτιστικά σώματα να διαθέτουν τεχνολογία LED.

Spy_Photos_2017_Hyundai_i30_06

Προς τα πίσω, η κλίση της οροφής δείχνει να είναι πιο ψηλή, χαρίζοντας έτσι περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Μηχανικά, το νέο i30 αναμένεται να διαθέτει κινητήρες βενζίνης 1.4 και 1.6-λίτρων απόδοσης από 100 έως 190 ίππους, ενώ ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο ιπποδυνάμεις.

Νέα προσθήκη αναμένεται να είναι η γρήγορη i30 N έκδοση, ένα μοντέλο που θα προσπαθήσει να σταθεί στο ύψος του, στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία των hot hatches.

Spy_Photos_2017_Hyundai_i30_09

Αυτό θα διαθέτει εμπρός splitter, αεροτομή οροφής και μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος που “κρύβουν” ένα σύστημα πέδησης υψηλών επιδόσεων. Το μοντέλο θα φορά έναν 2.0-λίτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, τον οποίο φορούσε και το αγωνιστικό i30 N Prototype που συμμετείχε στον φημισμένο αγώνα αντοχής.

Το μπροστοκίνητο i30 N θα μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα και αρχικά ο κινητήρας θα προσφέρεται με ένα μηχανικό κιβώτιο, με ένα αυτόματο να προστίθεται κάποια στιγμή το 2018, με την Hyundai να μην αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρξει και μια τετρακίνητη έκδοση του i30 N. Το αυτοκίνητο φημολογείται θα παράγει μεταξύ 260 και 300 ίππων, με την κορεατική εταιρία να προσφέρει στο i30 N και ένα προαιρετικό πακέτο επιδόσεων προσαρμοσμένο για χρήση εντός πίστας. Αυτό θα αυξάνει την ιπποδύναμη, θα προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, νέα εξάτμιση, βελτιώσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων και μεγαλύτερα φρένα. Σύμφωνα με την Hyundai, το i30 N θα είναι “προσιτό” με την τιμή του να είναι μικρότερη από αυτή των VW Golf GTI και Ford Focus ST.