Mazda6 2013

Το Mazda6 κινείται αποκλειστικά με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν ένα πιο δυνατό μοτέρ στην γκάμα του. Αυτό είναι πιθανό να συμβεί με την τοποθέτηση του τετρακύλινδρου 2.5 λίτρων turbo κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο στο νέο CX-9.

Σύμφωνα με τον Dave Coleman, μηχανικό ανάπτυξης οχημάτων:

Ο κινητήρας αυτός μπορεί να τοποθετηθεί άνετα σε πολλά από τα αυτοκίνητα μας, χωράει άνετα στο Mazda6 και στο Mazda3, αλλά το που θα τον τοποθετήσουμε είναι ένα άλλο ζήτημα.

Ο ίδιος συνέχισε:

Δεν είναι δική μου απόφαση να επιλέξω ποια αυτοκίνητα θα πάρουν αυτό το μοτέρ. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται μόνο με το 6χυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά μπορεί να συνδυαστεί με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς. Ξέρουμε που ταιριάζει αλλά δεν έχουμε φτιάξει κάποιο πρωτότυπο αυτοκίνητο για να το δοκιμάσουμε.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων ανήκει στην οικογένεια των SKYACTIV-G κινητήρων, διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 250 άλογα και 420 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας βασίζεται στον ατμοσφαιρικό 2,5 κινητήρα που εφοδιάζονται ήδη τα Mazda6 και CX-5, αλλά με μικρότερη ιπποδύναμη και ροπή.

Με την εισαγωγή αυτού του μοτέρ στην γκάμα του Mazda3 αναζωπυρώθηκαν οι φήμες για μια ενδεχόμενη επιστροφή του Mazda 3 MPS, αν και η εταιρεία έχει δηλώσει πως δεν πρόκειται να βγάλει πάλι MPS μοντέλα.

Τέλος ο Coleman δήλωσε πως θα ήθελε να δει και το CX-3 να φορά το συγκεκριμένο μοτέρ, αν και αυτό είναι μάλλον ανέφικτο, μιας και το CX-3 βασίζεται στην πλατφόρμα του μικρότερου Mazda2 και όχι σε μεγαλύτερη πλατφόρμα όπως τα 3, 6, CX-5 και CX9.