volvo logo

Η Volvo ανακοίνωσε πως κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 είδε τα λειτουργικά της έσοδα να υπερτριπλασιάζονται σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη για τη Volvo το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 ανήλθαν σε 5,59 δισ. σουηδικές κορώνες (590,4 εκατ. ευρώ) προερχόμενα από συνολικά έσοδα 83,6 δισ. (8,83 δισ. ευρώ) Τα σχετικά νούμερα για την ίδια περίοδο της προηγούμενης χρονιάς ήταν 1,66 και 75,2 αντίστοιχα.

Εξίσου σημαντικό είναι το λειτουργικό περιθώριο κέρδους που ανακοίνωσε η Volvo , το οποίο ανήρθε στο 6,7%, όταν το ίδιο διάστημα πέρυσι ήταν 2,2%. Οι πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν 256.563 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 10,5% σε σχέση με το 2015. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτές προήλθαν από ταυτόχρονη αύξηση σε όλες τις βασικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Volvo. Στην Ευρώπη, η αύξηση ήταν 10,3%, στις ΗΠΑ 24,8% ενώ στην Κίνα 6,3%. Το XC90 το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 πούλησε 43.911 μονάδες, που αν προστεθούν σε αυτές του δεύτερου μισού του 2015, όταν λανσαρίστηκε το XC90, ανεβάζουν το σύνολο στις 84.532, νούμερο που ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες των Σουηδών για τον πρώτο χρόνο πωλήσεων του μοντέλου.