Mazda_MX5_engine_swap_08


Τον περασμένο Ιανουάριο η η αμερικάνικη εταιρία Flyin’ Miata, που ειδικεύεται σε κάθε είδους μετατροπές του ιαπωνικού roadster, είχε δώσει κάποιες φωτογραφίες της διαδικασίας τοποθέτησης ενός V8 στο χώρο μηχανής της τέταρτης γενιάς του Mazda MX-5.

gallery-1469823874-miata1

Η “μεταμόσχευση καρδιάς“, πλέον, είναι γεγονός με την εταιρία να αναφέρει ότι τοποθέτησε στο αυτοκίνητο τον 6.3-λιτρων LS3 V8, που αποδίδει 525 άλογα στις 6.300 σ.α.λ. και 663 Nm ροπή. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο T56 Tremec χειροκίνητο κιβώτιο της Camaro SS, με τη κίνηση, φυσικά, να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ο οποίος διαθέτει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Camaro, ίδιο και με την Cadillac CTS-V.

Mazda_MX5_engine_swap_09

Ακόμα, έχουν αλλαχτεί όλα τα περιφερειακά για να μπορούν να ανταπεξέλθουν με την 3-και-4 φορές μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε σύγκριση με το εργοστάσιο, ενώ η απόληξη της εξάτμιση είναι πλέον στο κέντρο.

Η Flyin’ Miata δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημο νούμερο για το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά ο ιδρυτής της εταιρίας εκτιμά ότι αυτό θα είναι περίπου 1.140 κιλά, με την κατανομή βάρους στο 53.4/46.6, όταν από το εργοστάσιο ζυγίζει 1.055 κιλά και έχει κατανομή 52/48.

Η μετατροπή θα γίνει σύντομα διαθέσιμη για το κοινό, με το κόστος της να είναι κάτω από 50.000 δολάρια.