WRC Ράλλυ Φιλανδίας: Ημέρα 2η

Σχετικά άρθρα

9347_KrisMeeke-Finland-2016_002_896x504

O Kris Meeke βρίσκεται επικεφαλής του Ράλλυ Φιλανδίας και στο τέλος του δεύτερου σκέλους, με διαφορά που μπορεί να γράψει ιστορία αύριο. Ο οδηγός της Citroen κέρδισε άλλες πέντε ε.δ. σήμερα και απολαμβάνει μια διαφορά ασφαλείας της τάξεως των 41 δευτ. από τον Jari-Matti Latvala. O Φιλανδός προσπάθησε πολύ να πιάσει το ιπτάμενο DS3 αλλά δεν τα κατάφερε. Χαρακτηριστικό είναι ότι και στα δύο περάσματα από την περίφημη Ouninpojha, o Meeke ήταν καταιγιστικός!

Πιο πίσω έχουμε την μεγαλύτερη έκπληξη του αγώνα. Ακόμα ένα DS3 WRC στα χέρια του Craig Breen! Ο Βορειοιρλανδός χρόνο με το χρόνο εξοικειώνεται με το γαλλικό αυτοκίνητο και δείχνει τα δόντια του, γράφοντας χρόνους πεντάδας, και έτσι με τις ατυχίες των Ogier και Τanak βρίσκεται στην τρίτη θέση, έστω και προσωρινά.

Αυτό γιατί μόλις 11,5 δευτ. πίσω του βρίσκεται ο Ott Tanak, με τον Εσθονό να οδηγεί ταχύτατα σήμερα, καθώς κέρδισε και δύο ε.δ. φτάνοντας έως την τέταρτη θέση. Έτσι, με τέσσερις ε.δ. να απομένουν για τη καρό σημαία αναμένουμε για μια μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου μέχρι το τέλος.

Πιο πίσω, στην πέμπτη και έκτη θέση, βρίσκονται τα δύο Hyundai i20 WRC, των Thierry Neuville και Heyden Paddon, με μόλις 2,7 δευτ. μεταξύ τους. Οι δύο τους από το πρωί αδυνατούσαν να πιάσουν τους χρόνους των Citroen και VW και έμειναν μακρυά από την κορυφή. Πάντως δεν μπορούν να καθησυχαστούν καθώς ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC του βρίσκεται πίσω τους μόλις 2,4 δευτ.

Στην όγδοη θέση βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός ανοίγοντας τον δρόμο σήμερα δεν κατάφερε να μείνει σε θέση μάχης από το βάθρο και έτσι βρίσκεται μακρυά από χρόνους κορυφής. Σ’αυτό συνέλαβε και ο Sebastien Ogier. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής εκτός από το χθεσινό τετ-α-κε στο χαντάκι είχε σήμερα προβλήματα με τα φρένα του Polo R και στην απλή διαδρομή για την SS14 δέχθηκε ποινή καθυστέρησης 2,10 λεπτών.

Αύριο απομένουν τέσσερις ε.δ. μόλις συνολικού μήκους 33,96 αγωνιστικών χιλιομέτρων  συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage που θα μεταδοθεί το μεσημέρι σε ζωντανή κάλυψη από συνδρομητικό κανάλι του WRC plus, αλλά και του OTE Sport 8 στις 13:00.

Θέση # Οδηγός Χρόνος Διαφορά Διαφορά από 1ο
1. 7 K. MEEKE 2:22:00.8
2. 2 J. LATVALA 2:22:41.8 +41.0 +41.0
3. 8 C. BREEN 2:23:46.2 +1:04.4 +1:45.4
4. 12 O. TÄNAK 2:23:55.3 +9.1 +1:54.5
5. 3 T. NEUVILLE 2:24:01.7 +6.4 +2:00.9
6. 4 H. PADDON 2:24:04.4 +2.7 +2:03.6
7. 5 M. OSTBERG 2:24:06.8 +2.4 +2:06.0
8. 9 A. MIKKELSEN 2:24:24.8 +18.0 +2:24.0
9. 35 E. LAPPI 2:26:24.4 +1:59.6 +4:23.6
10. 32 T. SUNINEN 2:27:11.3 +46.9 +5:10.5
11. 20 K. ABBRING 2:27:17.1 +5.8 +5:16.3
12. 33 P. TIDEMAND 2:27:22.4 +5.3 +5:21.6
13. 31 E. EVANS 2:28:32.8 +1:10.4 +6:32.0
14. 39 K. KRUUDA 2:29:54.6 +1:21.8 +7:53.8
15. 46 H. SOLBERG 2:30:06.3 +11.7 +8:05.5
16. 36 Q. GILBERT 2:31:51.6 +1:45.3 +9:50.8
17. 52 M. SZCZEPANIAK 2:32:33.4 +41.8 +10:32.6
18. 34 M. AASEN 2:32:46.0 +12.6 +10:45.2
19. 14 S. AL QASSIMI 2:33:00.2 +14.2 +10:59.4
20. 38 Y. BONATO 2:33:22.9 +22.7 +11:22.1
21. 41 S. PEDDER 2:33:50.4 +27.5 +11:49.6
22. 63 O. VEIBY 2:38:06.1 +4:15.7 +16:05.3
23. 65 S. TEMPESTINI 2:38:24.4 +18.3 +16:23.6
24. 22 V. GORBAN 2:38:49.9 +25.5 +16:49.1
25. 47 H. ARAI 2:39:04.0 +14.1 +17:03.2
26. 45 R. SHAYMIEV 2:39:31.8 +27.8 +17:31.0
27. 69 J. NORDGREN 2:39:42.8 +11.0 +17:42.0
28. 72 A. CRUGNOLA 2:40:18.1 +35.3 +18:17.3
29. 51 J. TUOHINO 2:40:28.0 +9.9 +18:27.2
30. 86 J. KASI 2:40:52.3 +24.3 +18:51.5
31. 1 S. OGIER 2:41:52.4 +1:00.1 +19:51.6
32. 50 T. KATSUTA 2:43:40.7 +1:48.3 +21:39.9
33. 66 V. DUBERT 2:44:04.3 +23.6 +22:03.5
34. 88 J. VIRTANEN 2:44:19.8 +15.5 +22:19.0
35. 70 R. MARTEL 2:45:03.1 +43.3 +23:02.3
36. 102 M. VATANEN 2:45:05.0 +1.9 +23:04.2
37. 91 K. HYTÖNEN 2:45:18.8 +13.8 +23:18.0
38. 101 B. SOUSA 2:45:54.7 +35.9 +23:53.9
39. 87 A. SELIVAARA 2:45:55.8 +1.1 +23:55.0
40. 94 T. LARIO 2:46:35.1 +39.3 +24:34.3
41. 95 M. HOKKANEN 2:48:16.3 +1:41.2 +26:15.5
42. 107 J. BRZEZIŃSKI 2:49:20.9 +1:04.6 +27:20.1
43. 82 S. AL QASSIMI 2:49:27.0 +6.1 +27:26.2
44. 104 G. GREENSMITH 2:50:32.6 +1:05.6 +28:31.8
45. 62 D. DE TOMMASO 2:51:36.9 +1:04.3 +29:36.1
46. 71 M. AL MUTAWAA 2:52:45.3 +1:08.4 +30:44.5
47. 109 O. SOLBERG 2:53:24.3 +39.0 +31:23.5
48. 112 K. PATEL 2:56:51.4 +3:27.1 +34:50.6
49. 92 J. KUIKKA 2:58:44.1 +1:52.7 +36:43.3
50. 100 R. KAISANLAHTI 3:02:44.6 +4:00.5 +40:43.8
51. 15 M. LIGATO 3:03:41.8 +57.2 +41:41.0
52. 98 J. SEPPÄLÄ 3:07:15.4 +3:33.6 +45:14.6
53. 113 S. JUUSONEN 3:08:11.6 +56.2 +46:10.8
54. 93 S. AL QASSIMI 3:09:19.0 +1:07.4 +47:18.2
55. 114 K. IZUNO 3:16:24.8 +7:05.8 +54:24.0
56. 61 F. ANDOLFI 3:25:24.8 +9:00.0 +1:03:24.0
57. 99 L. COOK 3:29:21.6 +3:56.8 +1:07:20.8
58. 44 E. BERGKVIST 3:31:39.4 +2:17.8 +1:09:38.6
59. 49 J. SOILU 3:31:50.7 +11.3 +1:09:49.9

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

WRC: Το Rally των Καναρίων Νήσων στο ημερολόγιο του 2025

Ακολουθώντας τα βήματα του Rally Λετονίας και του Rally Πολωνίας, τα οποία χρησιμοποίησαν το μονοπάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) για να συμμετάσχουν στο...

Η FIA συζητά με τον Ερντογάν την επιστροφή του GP της Τουρκίας και του WRC

Ο πρόεδρος της FIA Mohammed Ben Sulayem είχε συνάντηση χθες με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, συζητώντας το ενδεχόμενο επιστροφής τόσο της...

WRC: Τέλος τα υβριδικά από το 2025

Η FIA αποφάσισε να εγκαταλείψει τους υβριδικούς κινητήρες στη κορυφαία κατηγορία Rally1 του WRC, από το 2025, στη προσπάθεια της μειώσει το κόστος και...
Autoblog.gr