Ce307yQXEAA8KF3


Το 500άρακι της Fiat είναι ένα από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα, που έγραψε την δική του ιστορία με χρυσά γράμματα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάστηκε την 4η Ιουλίου του 1957, ως Nuova 500, αντικαθιστώντας το Topollino και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1975, με το 500K η station wagon έκδοση του, να μένει στην παραγωγή μέχρι το 1977.

Το λιλιπούτειο μικρό της Fiat είχε μικρές διαστάσεις, 2,97 μέτρα μήκος, και γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη, αφού την συγκεκριμένη χρονική περίοδο όλοι ζητούσαν μικρά, πρακτικά και οικονομικά αυτοκίνητα για να κινούνται στα στενά των πόλεων.

CoyhEVYWIAErNom

Για να ανταποκριθεί η ιταλική εταιρεία στις απαιτήσεις της μεταπολεμικής Ευρώπης για οικονομικά αυτοκίνητα επέλεξε να έχει την διάταξη, κινητήρας και μετάδοση πίσω, καθώς ίδια διάταξη είχε και το Fiat 600 του 1955, αλλά και διάφορα άλλα αυτοκίνητα της εποχής όπως το VW Beetle, Renault 8 και NSU Prinz. Κίνηση έπαιρνε από έναν δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 500 κυβικών που απέδιδε 17 άλογα.

CoChXcGXYAA_aWR

Στο παρακάτω βίντεο θα δεις τον Harry Metcalfe, έναν από τους πιο γνωστούς συλλέκτες με ιστορικά αυτοκίνητα στο γκαράζ του αλλά και πρώην ιδιοκτήτη του Βρετανικού Evo, να μας παρουσιάζει πως είναι να ζεις με ένα τέτοιο ιστορικό αυτοκίνητο. Ο Metcalfe διαθέτει ένα 500l, -όπου l σημαίνει Lusso ή όπως έγινε γνωστό σε κάποιες αγορές Deluxe- που είχε τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά αναβαθμισμένο σαλόνι, νέο πίνακα οργάνων, βελτιωμένα καθίσματα και επενδύσεις στο δάπεδο και λίγο καλύτερο πλαστικό στο ταμπλό. Εξωτερικά ξεχωρίζει εύκολα από την προσθήκη χρωμιομένων bull bar μπροστά και πίσω.

Δεν θα σε κουράσω με άλλες πληροφορίες, πάτα το play στο βίντεο και απόλαυσε την βόλτα με το μικρό 500αράκι.