Ferrari 166

Ο Βρετανικός οίκος πώλησης κλασσικών Ferrari, Talacrest έχει την ευκαιρία να έχει στην κατοχή του μία εκ των δέκα συνολικά Ferrari 166 που κατασκευάστηκαν και συγκεκριμένα την 4η της οποίας το αμάξωμα επιμελήθηκε η Stabilimenti Farina.

Η Ferrari 166 αποτελεί μια από τις παλαιότερες Ferrari που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή και πόσο μάλλον σε τόσο καλοδιατηρημένη κατάσταση. Ο αριθμός πλαισίου είναι ο #021 μιας και η Ιταλική φίρμα στο 11ο δημιούργημα της χρησιμοποιούσε μονούς αριθμούς πλαισίου (#001 #003 #005 κλπ). Όταν το εργοστάσιο ξεκίνησε την παραγωγή του αυτοκινήτου το 1947 την πύλη της εξόδου είδαν μόλις 3 μοντέλα, με τον αριθμό αυτό το επόμενο έτος να αυξάνεται στις 5 μονάδες παραγωγής, ενώ το 1949 παρήχθησαν 21 μοντέλα συνολικά (η συγκεκριμένη είναι του 1949).

Ferrari 166 (8)

Το Origin Story της συγκεκριμένης Ferrari είναι το εξής:

Τον Ιούλιο του 1949 βγήκε από τις πύλες του εργοστασίου έχοντας ως πρώτο ιδιοκτήτη τον A.I.C.A.R. S.r.l. (Agenzia Internazionale Commercio e Ricambi – Διεθνής Οργανισμός για την αυτοκινητοβιομηχανία και την Ανταλλαγή Ανταλλακτικών), μια εταιρεία με έδρα στο Μιλάνο. Στις 27 Ιουλίου 1949 πουλήθηκε στον Β Bojiolo, κάτοικο Μιλάνο ενώ αργότερα την ίδια χρονιά καταχωρήθηκε στον Egildo Banfi. Το 1962 η Ferrari 166 μεταναστεύει για τις Η.Π.Α και συγκεκριμένα στο Texas και πωλείται στον Jim Rich και 2 χρόνια αργότερα άνηκε σε κάποιον στην Οκλαχόμα.

Ferrari 166 (19)

Το 1965 η Ferrari γύρισε στην Ευρώπη ξανά αφού αγοράστηκε από τον  P.G Palumbo, κατοίκου στο Ascot Αγγλίας και απέκτησε τις πινακίδες  “RRX 700 F”, με το 1991 έχοντας τον ίδιο ιδιοκτήτη, να αλλάζει πινακίδες και να αποκτά τον αριθμό “TYP 166”. Στις 6 Μαΐου του 1991 αποπειράθηκε να πωληθεί σε δημοπρασία του Sotheby στο Μονακό, με εκτιμώμενη τιμή  1.100.000 γαλλικά φράγκα και υψηλότερη προσφορά 1.500.000 γαλλικά φράγκα (περίπου 105.000€) με το αυτοκίνητο να μην πωλείται τελικά. 5 χρόνια αργότερα στις 22 Φεβρουαρίου 1996 βγαίνει προς πώληση στη δημοπρασία Brooks και πωλήθηκε για  64.200 Βρετανικές Λίρες (74.200€).

Ferrari 166 (21)

Μάρτιος του 1996 και τυχερός ιδιοκτήτης ήταν ο John Collins (Talacrest Ltd) με το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια ιδιοκτησίας του Collins να εμφανίζεται στις σελίδες του Βρετανικού περιοδικού “Classic & Sportscar” και ύστερα να πωλείται από αυτόν το 1998 στον Massimo Rossi έναντι 199.000 δολαρίων (175.000€). Στις 25-28 Μαίου του 2000 συμμετείχε στο Mille Miglia με τον Rossi στο τιμόνι και συνοδηγό του τον Costa στην κούρσα #158 ενώ συμμετείχε στον ίδιο αγώνα και το 2004. Και τελικά τον Ιανουάριο του 2015 αγοράστηκε από τον John Collins Talacrest Ltd.

Ferrari 166 (13)

Πρόκειται για ένα σπάνιο και αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της Ferrari, το οποίο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και φέρει πάνω του ιστορία 67 ετών πράγμα που θα καθιστά την μη αναφερόμενη τιμή πώλησης του αρκετά υψηλή και αξιοσέβαστη.