Newey

Όταν δουλεύεις στη Formula 1, έχεις δικαίωμα να ξεκουραστείς μόνο μερικές ημέρες κάθε χρόνο. Τις υπόλοιπες, με τόσο σκληρό ανταγωνισμό, είσαι υποχρεωμένος να καταβάλεις το 100% ή και κάποιες φορές να υπερβαίνεις το ποσοστό αυτό. Μάλιστα, όταν οι κανονισμοί αλλάζουν σημαντικά, η πίεση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, ενώ οι ομάδες χρησιμοποιούν τα καλύτερα μυαλά για ανάλυση των κανονισμών και τον σχεδιασμό των μονοθεσίων.

Η Red Bull έχει το μεγάλο προνόμιο να απολαμβάνει τις υπηρεσίες του Adrian Newey, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει μειώσει το ποσοστό εμπλοκής του στον σχεδιασμό και την εξέλιξη των μονοθεσίων. Ωστόσο, το 2017, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, καθώς τα μονοθέσια θα παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές, επομένως ο Βρετανός θα αυξήσει τις ώρες που εργάζεται για την RBR, όπως λέει ο επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner.

Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει χωρίσει τον χρόνο του 50:50 μεταξύ της προγραμμάτων Advanced Technology και της Formula 1, και αυτό λειτουργεί πολύ καλά. Η επί κεφαλής τεχνική ομάδα έχει πάει μπροστά και κάνει σπουδαία δουλειά, όπως μπορείτε να δείτε και με στο τωρινό μονοθέσιο. Νομίζω πως κάθε μηχανική αλλαγή είναι πάντα μία τόνωση, και νομίζω πως αυτό δεν είναι διαφορετικό για τον Adrian ή για τα άλλα μέλη της ομάδας.

Τίποτα δεν είναι σίγουρο σε αυτό το άθλημα, αλλά με ένα σχετικά λευκό φύλλο χαρτιού, νομίζω πως είναι η ίδια ευκαιρία για όλους. Έχουμε μια σπουδαία ομάδα και απολαμβάνουμε την πρόκληση. Υπάρχει μια πολύ έντονη αντιπαράθεση εκεί έξω, κι εμείς δεν το βλέπουμε ως πλεονέκτημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Christian Horner

Ο Βρετανός πιστεύει πως οι αλλαγές που θα δούμε τη νέα σεζόν θα ικανοποιούν τα αιτήματα των οπαδών για πιο εντυπωσιακά και πιο δύσκολα στην οδήγηση μονοθέσια, αν και παραδέχεται πως θα πρέπει να υπάρξει τελειοποίηση στα επόμενα χρόνια.

Αναπόφευκτα, υπήρξαν συμβιβασμοί, αλλά γενικά ναι, είναι η σωστή κατεύθυνση. Νομίζω ότι τα μονοθέσια θα είναι πιο συναρπαστικά, πιο δύσκολα στην οδήγηση, και θα είναι πιο γρήγορα κι εντυπωσιακά να τα βλέπεις. Ας ελπίσουμε ότι, με τις δοκιμές τις Pirelli, θα φτάσουμε σε ένα προϊόν που δουλεύει καλά. Νομίζω ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των οδηγών τη νέα χρονιά.

Υπερασπιστήκαμε σκληρά μια αλλαγή, για να κάνουμε τα μονοθέσια πιο δύσκολα για τους οδηγούς, και νομίζω ότι έχει εγκριθεί το 90%. Έτσι, θεωρώ πως είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Όπως και με όλα αυτά τα πράγματα, δε θα έχουμε το τέλειο και θα υπάρξει εξέλιξη, μα πιστεύω ότι στην ουσία είναι ένα πολύ καλό βήμα.