Η Subaru διαφημίζει την ασφάλεια των μοντέλων της

Σχετικά άρθρα

subaru add

Η Subaru έβγαλε την νέα της καμπάνια προωθώντας την παθητική ασφάλεια των μοντέλων της, μιας και αυτά πήραν την κορυφαία διάκριση από τον IIHS. Όλα τα μοντέλα της διαθέτουν το σύστημα Eyesight που σκανάρει το δρόμο και συμβάλει στην αποφυγή συγκρούσεων.

Κεντρικό θέμα στις δύο διαφημίσεις είναι η οικογένεια, η ασφάλεια και η περιπέτεια. Στο πρώτο video “I’m sorry” βλέπουμε νεαρούς οδηγούς, οι οποίοι είχαν ατύχημα με το Subaru τους, να τηλεφωνούν στους γονείς τους ζητώντας τους συγγνώμη για το ατύχημα, αλλά οι γονείς είναι ανακουφισμένοι που είναι τα παιδιά καλά στην υγεία τους.

https://www.youtube.com/watch?v=nRkOc-uxbu0

Στο δεύτερο βίντεο “Take the Subaru” δείχνει μικρά παιδιά να προσπαθούν να κάνουν κάτι επικίνδυνο, με τους γονείς να τους χαλάνε τα σχέδια. Μόλις μεγαλώσουν και πάρουν το δίπλωμα οδήγησης, μέσα σε ένα Subaru όλα πλέον δείχνουν πιο ασφαλή.

https://www.youtube.com/watch?v=fleCN3N7obk

Εσύ πως βρίσκεις αυτές τις διαφημίσεις;

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Subaru καταργεί το Legacy στις ΗΠΑ

Η Subaru Αμερικής έκανε γνωστό πως θα ολοκληρώσει την παραγωγή του Legacy την άνοιξη του 2025, όταν και θα φτάσει στο τέλος του MY2025...

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...