subaru add

Η Subaru έβγαλε την νέα της καμπάνια προωθώντας την παθητική ασφάλεια των μοντέλων της, μιας και αυτά πήραν την κορυφαία διάκριση από τον IIHS. Όλα τα μοντέλα της διαθέτουν το σύστημα Eyesight που σκανάρει το δρόμο και συμβάλει στην αποφυγή συγκρούσεων.

Κεντρικό θέμα στις δύο διαφημίσεις είναι η οικογένεια, η ασφάλεια και η περιπέτεια. Στο πρώτο video “I’m sorry” βλέπουμε νεαρούς οδηγούς, οι οποίοι είχαν ατύχημα με το Subaru τους, να τηλεφωνούν στους γονείς τους ζητώντας τους συγγνώμη για το ατύχημα, αλλά οι γονείς είναι ανακουφισμένοι που είναι τα παιδιά καλά στην υγεία τους.

Στο δεύτερο βίντεο “Take the Subaru” δείχνει μικρά παιδιά να προσπαθούν να κάνουν κάτι επικίνδυνο, με τους γονείς να τους χαλάνε τα σχέδια. Μόλις μεγαλώσουν και πάρουν το δίπλωμα οδήγησης, μέσα σε ένα Subaru όλα πλέον δείχνουν πιο ασφαλή.

Εσύ πως βρίσκεις αυτές τις διαφημίσεις;