Test_Drive_Fiat_500X_13_MultiJet_10

Στην πέμπτη μας δοκιμής με το Fiat 500X είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον μικρότερο κινητήρα με την ασθενέστερη, από πλευράς ιπποδύναμης, έκδοση του ιταλικού crossover. Έτσι, μετά την πρώτη στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του στο Μιλάνο, όπου είχαμε οδηγήσει κυρίως την 2-λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση, ακολούθησαν στην Ελλάδα αυτή με τον βενζινοκίνητο 1.400άρη MultiAir II με τα 140 και τα 170 υπερτροφοδοτούμενα άλογα, καθώς με τον 1.600άρη MultiJet II με τα 120 άλογα.

Η έκδοση του μοντέλου της δοκιμής το 500Χ με τον 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα ολοκληρώνει την γκάμα των κινητήρων του και προσπαθεί να γίνει πιο προσιτό σε ένα κοινό που θέλει ένα από τα καλύτερα, σύγχρονα και ποιοτικά compact crossover της αγοράς, μικρή κατανάλωση και συγκρατημένες απαιτήσεις για επιδόσεις. Το 500X παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην εντυπωσιακή πορεία της Fiat από πλευράς πωλήσεων το 2016 που σημειώνει αύξηση 90% σε σχέση με το 2015 (37.296 με 67.329 το πρώτο επτάμηνο), με το ιταλικό μοντέλο να κατέχει σχεδόν το 20% των συνολικών πωλήσεων, ενώ καλή είναι και η πορεία του στην Ελλάδα με πάνω από 600 ταξινομήσεις στον ενάμιση χρόνο κυκλοφορίας του.

Το εύλογο ερώτημα που αυτομάτως στο μυαλό όλων είναι κατά πόσο μπορεί ένας τέτοιος μικρός κινητήρας να κινήσει αξιοπρεπώς το αμάξωμα βάρους 1.320 κιλών.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ροπή κινητήρα
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιοτικό εσωτερικό

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Μικρή διαφορά τιμής από το 1.600άρη
  • Μικρή διαφορά κόστους χρήσης